Heb er verder niet veel mee maar 't Songfestival wordt toch uitgezonden door de Tros en daarvoor door de NOS? Of ben ik nu heel erg in de war?
Als we met Anouk niet ver komen, moeten ze er echt mee ophouden. Ik denk dat je geen betere act kan sturen. Ik vindt het echt stoer dat ze dit wil doen.
Ik vind het esf altijd briljant om te kijken! Heerlijk fout, verleden jaar de Turken die een boot nadeden! Ik ging redelijk stuk. Maar ik ben benieuwd of Anouk ons verder gaat brengen. Al zie ik der nog niet met een vlaggetje wapperen
Ja, geloof dat ze pissig was omdat er sprake zou zijn van voorrondes en daar voelde mevrouw zich te goed voor. Heb nu al voorpret, want ik denk dat het hem toch niet gaat worden, al zetten ze Maxima op dat podium neer.
nederland blij dat ze anouk sturen het kan de rest van europa echt niet boeien wie wij daarheen sturen.
vind het echt vet van Anouk, weet zeker dat ik deze x wel echt ga kijken. Tja dat vriendjespolitiek heeft iedereen wel, heb ook echt zoiets als zij niet verder komt dan weet nederland toch genoeg. Want anouk is een beresterke zangeres waar ik echt wel respect voor heb!!!!
Ik vind Anouk wel goed. Maar in de media doen ze alsof ze de finale al zowat gewonnen heeft, beetje jammer weer allemaal...
Met songfestival en Nederland zijn er drie opties 1 Het is niet goed 2 Het spoort niet 3 het deugt niet En dan heb ik het niet over Anouk want die vind ik geweldig