Ik ben verslaafd aan 24 kitchen. En dan vooral aan onze eigen koks. Groot fan van Rudolph van Veen. Van die vent word ik altijd vrolijk. En hij is zo enthousiast. Ik was al vers gaan koken door mijn schoonmoeder maar door hem ben ik nog meer vers gaan koken. Ik ben niet zo van de ingewikkelde, uren-in-de-keuken-staan recepten dus wat hij maakt is echt top. Mijn favoriete koks: Rudolph Mounir (maakt heerlijke Turkse en Marokkaanse recepten) Evert te Pas voor de Hollandse dingetjes En ondanks dat ie erg irritant is, die Italiaan. Hij maakt erg lekkere recepten. Er zijn ook nog twee arabische dames maar die vind ik vreselijk irritant. Dat hou ik niet vol. Zijn er meer mensen hier die deze zender leuk vinden? Was er eigenlijk wel benieuwd naar .
Ik kijk er altijd na met mijn zoontje, vooral dan rudolfs bakery en die Indonesische gast. Krijg er wel altijd honger van haha Ik vind die italiaan trouwens wel erg leuk, hou wel van zijn humor
Rudolph's bakery is ook erg leuk idd maar helaas met zwangerschapsdiabetes kan ik daar nu niets mee . Kijk er wel altijd graag naar.
ow en wat ik irritant vind is die vrouw met dat korte haar. die doet korte filmpjes tussendoor, soort reclame blok maar dan geen echte reclame die vrouw praat die hele tijd zo eentonig... íedere zin legt ze de klemtoon aan het einde... erger ik me kapot aan
Hier nog een verslaafde, tv staat hier heel de dag aan en voornamelijk op 24kitchen, zelfs mijn zoontje vind het geweldig.. hij kijkt het liefst naar die italiaanse(?) man bij grenzeloos koken, die praat zo grappig ( zegt tie ) heb al heel wat geprobeerd qua recepten, ook de makkelijke keuken vind ik heerlijk
als ik alleen thuis ben staat hij ook de hele dag op 24kitchen door rudolph is mijn vriend spruitjes gaan eten.. dan wel in een ovenschotel.. maar toch
24 kitchen staat hier vooral in het weekend ook vaak aan. Ik vind die Italiaan leuk! Hij is grappig. Rudolph's bakery vind ik geweldig! Krijg er altijd lekkere honger van. Ik kijk liever niet naar John Gerdsen of 'oom Johnny' zoals hij zichzelf noemt (Franse keuken) hij is zo gladjes. Ik leer echt veel van 24 kitchen.
Ik vind het ook helemaal leuk! Van Rudolph's programma's krijg ik altijd zooo'n trek! Ik vind die Bianca echt verschrikkelijk en ik moet altijd zo lachen om die Italiaan, wat een idioot
Ik kijk er ook graag naar en dan vooral naar Rudolph, ook mijn dochter vind hem leuk om naar te kijken haha. Die Italiaan vind ik ook irritant soms maar nog het meest irritant vind ik die twee arabische vrouwen.
heb ik ook, daarom mag ze alleen de receptjes doen waarbij alles al is gesneden en voorgekauwd. hoeft ze niet zo lang voor de buis maar verder vind ik het leuk om naar te kijken, mn dochter vind rudolphs bakery leuk, vooral als hij taarten bakt
mijn vriend kijkt altijd nog even tv als we op bed gaan en dan kijkt hij wel eens een programma en als het dan pauze is dan zapt hij naar 24 kitchen maar meestal blijft hij hangen omdat hij wil weten hoe je het recept maakt
me me me! ben ook echt verslaafd eraan, ook rudolphs bakery, en ik kijk graag de engelse stukjes; annabel, bill, donna hay etc. De makkelijke maaltijd is ook favo. Beetje jammer dat ze mijn all time favo er niet op hebben; nigella lawson!
Dat is die Limburgse toch? Die is idd een beetje monotoon qua praten. Lijkt me een hartstikke aardige meid maar zodra er geluid uit komt .
ja die is irritant he? Ik zap altijd weg als zij komt met d'r verstip. Rudolph vind ik het leukste. Hij kan zo enthousiast vertellen. Vind het ook erg jammer dat hij weggaat bij Life4you
Ik kijk altijd de makkelijke maaltijd. En net als iedereen zap ik weg bij die twee arabusche dames ("oh wat zijn we toch gezellig"....bah) en die Bianca. Alsof ze altijd een vraag stelt!
Ja leuk!!! Ik ben vooral fan van Donna Hay (en dan vooral vanwege haar prachtige huis.... wow!!). Rudolph lijkt me ook een fijne vent, heel kalmerend om naar te kijken (doet me een beetje denken aan Bob Ross )
Hmm, ik word altijd een klein beetje kriegel van haar accent. En ik word helemaal erg kriegel van die Annabel Langbein (de free range cook), die praat wel met zo'n ontzettend nieuwzeelands accent! Die australische vent, Bill nog wat, is ook een goede.