Die reacties zijn inderdaad om niet over naar huis te schrijven, maar ze lokt het nu ook wel uit. Alsof ze zit te wachten op die reacties.
Hier ben ik het mee eens. De reacties op Anouk zijn echt tenenkrommend en dan schaam ik me echt voor dat soort medelanders hoor Maar Anouk moet echt stoppen, ze heeft haar punt wel gemaakt. Ze draaft echt door nu.
Wat is borderline dan, een scheldwoord ofzo? Oh nee gewoon een classificatie die ooit ontworpen is om mensen te helpen. Je hebt niet echt een punt, dus smijt niet op zon rare manier met die term. Borderline patiënten zijn meestal heel gevoelige zachtaardige mensen.
Pas wat roepen als je echt weet wat borderline in houdt. Erg kwetsend voor de mensen die het hebben Beetje nadenken mag best... En Anouk? Tja ze is wel weer in the picture zo. ..negatief of niet maakt haar niet uit.
Bleghhh heb al jaren een hekel aan anouk en vind die muziek ook niet om aan te horen. Merk overal dat ze de laatste jaren steeds minder populair qua muziek wordt en dan gaat ze zulke fratsen als het songfestival en dit soort dingen uithalen. Tis puur een pr stunt, want ook slechte reclame is reclame
Voel me totaal niet gekwetst hoor. We staan er wel om bekent om emotioneler te reageren dan emotioneel stabielere mensen. We hebben vaak het hart op de tong. En zeker het hart niet op de verkeerde plaats. Dus niet gekwetst. Soms moet je stoppen als je je standpunt gemaakt hebt.
Het is een vol verbeelding iver gepaard getild persoon wat denkt dat ze goed kan zingen... Vroeger vond ik t een best oede artiest maar sinds ze een tijn in NY gewoont heeft, heeft ze al vermeld in ern intervieuw dat ze zich geen nlder meer voelde... En dan wel t songfestival, met t meest beroerde nummer ooit... De verwensingen die ze baar der hoofd kreeg, daar schaam ik me voor, maar ze is een bnner, ze heeft zeker voor jeugd ook een voorbeeldrol vind ik, je kan best zeggen ik vind dat, ik ben tegen zp, maar hie zij het gezegt heeft, wie is zij om krietek te hebben op hoe ik sinterklaas vier, dat ik me daar voir moet schamen
Btw Elsevier.nl - Anouk verwijdert foto van nepaccount van Facebook Het bericht is inmiddels doir anouk verwijderd
ik zie dat mensen zich voelen aangesproken/aangesproken op mijn reactie.Ik zeg niet dat mensen die zo zijn allemaal borderline hebben maar reageerde op de Anouk-kwestie. Is maar net hoe je er mee bent opgegroeid denk ik dan. Maar haar wispelturigheid en haar gedrag roept dit op.Ik denk dat ze heel lief is voor haar kinderen. En als ik iemand heb gekwetst met deze uitspraak dan was dat uiteraard niet mijn bedoeling. Groetjes.
Nou dat is dus echt niet waar. Borderliners kunnen manipuleren en andere mensen het leven behoorlijk ziek maken. En ze kunnen relaties goed verpesten door constant ruzie te zoeken! Ik vind Anouk dus een typische borderliner.
Eens. Ik vind dr muziek heerlijk, vooral dr oudere plaatjes. Maar ze doet precies wat ze andere verwijt; niet verder kijken dan dr neus lang is, en compleet aan anderen (gevoelens, meningen) voorbij gaan.. jammer.