Nee, ik heb zo'n strakke zwemboxer (heet dit zo ) voor m'n zoontje. Maar lekker dan, echt sneu voor dat jochie!
Dit zijn zwembroeken waar een broekeje onder moet. Een andere zwembroek bv beeld.ten eerste omdat ze snel afzakken. Maar dat dit zo blijft plakken vind ik wel raar en heb ik nog nooit van gehoord
Bij ons mogen kinderen op zwemles alleen zwemboxers aan, voor jongens verplicht, voor meisjes aanbevolen. ik koop voor mijn zoon derhalve ook geen andere zwembroeken meer. een katoenen onderbroek eronder vind ik een beetje dubbelop voor het kind. Mijn man draagt wel zo op het strand en klaagt dat die onderbroek kletsnat blijft en eigenlijk meteen uit moet na het zwemmen.
Ik haal het netje er idd altijd uit omdat zoontje dat niet fijn vond. Maar geen strakke zwembroeken hier...brrr
Ik had het ook gelezen. Nu heeft onze zoon nog een zwemluier aan dus nog niet aan de orde maar ik ga dit wel onthouden. Moet je toch niet aan denken?!
Is bij mijn neefje ook een keer gebeurd. Gelukkig heeft mijn vader het losgekregen omdat hij altijd een Zwitsers zakmes bij zich heeft zodat hij het ook kapot kon knippen en toen lukte het wel om te verwijderen bij het voorhuidje van mijn neefje.
jeetje ik had geen idee nog niet meegemaakt dat ik zo'n zwembroekje had met dat netje maar zal er extra waakzaam op zijn
Gelukkig nog nooit meegemaakt maar ook nooit bij stil gestaan. Zoon draagt wel swimshorts maar geen onderbroek of zwembroek eronder. Onderbroek lijkt me namelijk vreselijk zitten. In het vervolg inderdaad maar een zwembroek eronder. Ik heb nu een mooie liggen want was tijdens vorige vakantie in Frankrijk verplicht.
ml is dan geen jongetje meer maar draagt altijd een boxer onder de zwembroek.. vind die strakke dingen zo lelijk staan
Waar dienen die netjes dan eigenlijk voor? Ik haal ze er nu ook uit mocht ik ze in een zwemboxer tegenkomen!
Onze zoon heeft zo'n strakke 'speedo' maar dan met pijpjes, dus dan heb je dat pribleem niet. Wel gek dat zo'n jochie dat niet eerder voelt. Ik ga proberen het te onthouden voor als onze zoons de leeftijd krijgen dat ze zo'n lange zwembroek willen. Al hoop ik dat ze gewoon normale zwembroeken blijven dragen. Zo'n losse flodder die als hij eenmaal nat is aan je benen blijft plakken, brrrr. Kan toch nooit lekker zwemmen.
Ja, dat hebben wij meegemaakt! Heel erg zielig was het.. Helemaal doorgescheurd tot aan zijn eikel.. Dokter hebben we toen zalf gekregen en nog steeds klaag hij wel eens over zere piemel. Dus ik vraag me af of het wel goed zit.
Nooit meegemaakt, vriendje van zoon wel. Draagt nu onderbroek er onder. Wel zelf als kind een haar in mijn sokje gehad met gevolg dat teen bijna afgekneld, paars en.dik was. Controleer deze nu nog steeds op haar bij de kinderen
nog nooit meegemaakt. Ik heb ook nog nooit echt gekeken naar de binnenkant van de zwembroekjes. Ze hebben ze beide nu al een jaar of zo. Wordt het risico dan groter of kleiner?
Ik knip dat netje er altijd uit. Geen idee waar het voor is, maar het zal wel geen doel hebben aangezien alles toch nat wordt. Mijn vriend knipt het er ook altijd uit, ondanks dat hij er nog een normale boxer onder draagt