Ik heb nu al medelijden met de arme spruit. Na het lezen van de namen van zijn voorgangers vrees ik voor het lot dat dit onschuldige wezen is beschoren. Moge de goden hem/haar gunstig gezind zijn... Echter ik vrees het ergste: Anouk heeft in totaal vijf kinderen. Benjahmin Kingsley(13), Elijah Jeremiah (11), dochter Phoenix Ray (10), zoon Jesiah Dox (5) en zoontje Sion Jethro (1,5) het feit dat hij/zij is verwekt door vader nummer vier valt hierbij in het niet...
Moet zeggen dat de namen me best mee vallen hoor. Heb wel erger voorbij zien komen. Verder vind ik het vooral voor de kinderen niet echt een goed voorbeeld. Zoals iemand al zei, gescheiden ouders hebben is al vreselijk en als je dan ook nog eens broertjes/zusjes hebt met andere vaders wordt het helemaal ingewikkeld. Ze moet zelf weten wat ze doet, het is haar leven maar mijn keus zou het niet zijn. Dit geldt eveneens voor mannen met kinderen bij verschillende vrouwen (ooit een mannelijke collega gehad die bij verschillende vrouwen kinderen had lopen). Dan verlies je gewoon een hoop respect bij mij. Stabiele relatie is gewoon een belangrijke basis voor kinderen om op te groeien. Als die situatie elke keer opnieuw ontwricht wordt en de kinderen elke keer te maken krijgen met n nieuwe partner lijkt mij dat niet echt gezond (kijk ook naar voorbeeld functie en eigenwaarde die kinderen ontwikkelen etc).
Dit nieuws is ook bij http://www.zwangerschapspagina.nl/films-televisie-nieuws/538770-beroemd-and-zwanger-deel-3-a.html geplaatst. Daarom doen we deze dicht. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl