wat telt als eerste dag menstruatie

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door nina30, 18 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nina30

nina30 Lid

21 mei 2006
    14
    0
    0
    verzorgende
    hmm beetje domme vraag misschien, maar telt als eerste dag van de menstruatie de dag dat je rood bloedverlies hebt of de eerste dag dat je bruinverlies hebt? Dit ivm met het slikken van clomid. Ik heb nu al vanaf dinsdag bruinverlies dit was op dag 20 en nu heb ik nog steeds bruinverlies, het zet niet door!
    Alvast bedankt voor het antwoorden!
    Groetjes
    Nina

2. wolly

wolly Niet meer actief

Hoi Nina

Er is mij toen verteld toen ik de clomid slikte dat je moet tellen als je rood bloedverlies hebt en dan de 3de dag daarvan beginnen met de clomid.

Liefs wolly :)

3. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Het klopt inderdaad wat Wolly zegt, als je bijvoorbeeld op zondag bruinverlies hebt en op maandag roodverlies, is maandag de eerste dag van je laatste menstruatie.

Het moet dus gewoon rood zijn.

Groetjes,
    Elvira

4. nina30

nina30 Lid

21 mei 2006
    14
    0
    0
    verzorgende
    Meiden bedankt voor het antwoorden! Gelukkig ben ik nog niet te enthousiast begonnen met de clomid want vandaag dus voor het eerst roodverlies.

Groetjes
    Nina

5. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Het moet wel echt doorbreken zegmaar, ik heb heel vaak dat ik bruin heb met ietsiepietsie rood maar dat telt dus niet.

6. angelbaby

angelbaby Fanatiek lid

Inderdaad echt rood bloed en het moet dan voor 18.00 uur zijn. Is het erna telt bij ons de dag erna als dag 1. (radboud)

Deel Deze Pagina