Hoi allemaal Maar even mijn vraag hier neerleggen, want ik weet niet wat ik nu weer heb. Ik heb al vanaf dag 8 ongi-krampen. Niet echt pijnlijk, maar ik voel het de hele dag door. Eerst dacht ik dat het misschien mijn aankomend eitje was, maar ik heb er tot op de dag van vandaag nog steeds last van. Ik voel me verder kiplekker en heb ook geen griepje oid. Herkent iemand dit of heeft dit ook gehad? Liefs,
Ik heb nu wel last van ongi-krampen,maar kan vanalles zijn?Of te veel mee bezig in mijn hoofd?Afwachten..Ik weet het dus ook niet..sorry
He hoi, Ik heb ook al een paar dagen achtereen ongikrampen, elke keer denk ik, nu word ik ongesteld, maar ben het nog niet. Morgen is mijn NOD dus ben erg benieuwd of ik ongi word of niet. Maar vandaag heb ik ook weer krampen. Ik zie dat jij over 5 dagen kan testen. Dus eventjes afwachten en dan weet je meer. Over dat je je kiplekker voel, dat heb ik ook ik heb helemaal nergens last van maar dat hoeft ook niet perse. Ik wens jou heel veel succes en hopen dat je over 5 dagen een positieve test in handen hebt! En: geen bloed geeft moed! Liefs Annika
tja...lichamen zijn maar rare dingen. weet ook niet wat het is. heb de krampjes nog steeds. we zien het wel over een paar dagen. mocht iemand nog een reactie hebben, ze zijn welkom! liefs,
Wilde jullie even laten weten dat dit toch positief is geweest. Na 2 zwangerschapstesten kan ik meedelen dat ik zwanger ben....