Hoi, Ik heb even een vraagje aan jullie. Vandaag had ik de uitgangsecho dg5 na een cyclus van 37dagen spuiten met gonal F zonder resultaat (ondanks de ophogingen) uiteindelijk besloten om het te stoppen mbv 10 dagen utrogestan. Daarbij is afgelopen donderdag ontrekking begonnen. Nu had ik vandaag volgens de vp een cyste van 22mm. Volgens haar kon ik nog wel doorgaan met spuiten omdat ie nog klein was, (terwijl ik bij de intake gehoord heb dat als je cyste hebt deze de medicijnen opslurpen) Maar ze zou het nog met de arts bespreken maar heb ik niks meer gehoord. Daarom kom ik nu bij jullie. Kun je doorgaan bij een cyste met gonal f? Want heb geen zin in al die hormonen voor niks weer. En nu vraag ik me ook af. Kan het mogelijk ook een late follikel zijn van de vorige maand. Want ik heb natuurlijk geen ei gehad (geen ovitrelle gezet omdat er niks was) Zit er aan te denken om morgen ff te bellen maar wordt na alles een beetje gek hier op de bank van het nadenken. Waar ik goed aan doe. Alvast bedankt.