De zwangerschapstesten uit GTST.

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Gaby83, 4 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gaby83

Gaby83 Bekend lid

24 mrt 2008
    596
    0
    0
    Twente
    Het viel mij nou al 2 keer op dat ze bij goeden tijden slechte tijden zwangerschapstesten gebruiken van cb digitaal maar dit uit de verpakking halen van kruitvat! :( Eigen merk van kruitvat heeft helemaal geen digitaal!
    Neem aan dat er ergens en zwangere vrouw op de set rondloopt die telkens mag gaan testen :)

De eerste keer dat ik het zag wat dat Ronja een zw.test deed, de tweede keer was gisteren toen anita die deed.

Maar jah ze mogen natuurlijk geen reclame maken.

Waren dit nog meer mensen opgevallen? Of ben ik de enige die altijd zo op details let :)

2. mandytjuuu

mandytjuuu Actief lid

18 jul 2007
    439
    0
    0
    beveiliger en zorg
    zuidholand
    haha nee mij was het ook opgevallen.. ook al gelijk bij ronja

3. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.045
    2.183
    113
    Brabant
    haha, had vanochtend zitten kijken, viel mij ook op. En ze haald hem ook ook al helemaal klaar uit. Volgens mij moet je toch echt eerst dat testding erin stoppen..
    En volgens mij als je zwanger bent staat er alleen "zwanger" en niks anders. maja, goed:)
    En ja die zwangere vrouw piest vast wat af zo!:)

4. Niet meer actief

hihi was mij ook al opgevallen!
    Ook dat er niet alleen ZWANGER stond maar ook het boekje zichtbaar was, dit zie je alleen als je iets fout hebt gedaan ;)

5. Guinevere

Guinevere Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.179
    0
    0
    wat stond er dan?

6. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    ja ik probeer de aflevering terug te krijgen
    maar hij hapert de hele tijd heb 5 minuten gezien in een kwartier tijd :rolleyes:

7. Niet meer actief

dus Anita is zwanger? hahaha

8. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Haha ja dat boekje stond erbij he, dan is er idd een testfout dus die test is gewoon gesaboteerd hahaha

9. zustertje

zustertje Niet meer actief

haha ja er klopt niks van mij was het direct al opgevallen :) :)

10. tweeling

tweeling Fanatiek lid

9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    ik heb de afleveringen gezien maar die doosje niet...maar wat was er fout aan de test dan?

11. Gaby83

Gaby83 Bekend lid

24 mrt 2008
    596
    0
    0
    Twente
    Ja nou jullie het zeggen! Dat boekje stond er bij, dat hoort nie. haha. Dan hebben ze hem gesabborteerd. Dus geen zwangere vrouw die op set van zich af pist....

12. Niet meer actief

Whaha wat grappig dit! Dit zei ik gisteren ook meteen tegen mijn vriend toen we naar GTST zaten te kijken haha :D

"Nah, die kruidvat testen zijn helemaal niet digitaal!"

13. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Ik las een tijdje terug hier ergens op het forum wel iets over digitale zwangerschapstesten van Kruidvat.....ik was toen zelf al zwanger dus verder niet opgelet ..dus misschien toch gewoon van het kruidvat?

14. ilja1975

ilja1975 Actief lid

31 okt 2008
    182
    0
    0
    hahaha wat grappig dit. Viel mij ook al op (en geloof me, ik ben een expert in àlle zwangerschapstesten)!

15. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    hahahah wat een stel mutsen zijn we ook he! Ik zie ook al tegen mijn man: die test klopt niet want er staat een boek symbool. De test is vals!

16. Germpie85

Germpie85 Niet meer actief

Haha! Ja, viel mij ook al... Stom!

17. Grappig ja ik kijk nooit GTST en zag het precies toen van Anita.. ik zei gelijk hee dat foutsymbool staat er.. is gewoon een ongeldige test! :)

18. joyce

joyce Bekend lid

ff een vraagje hoor maar kijk bijna nooit gtst maar anita had toch hiv? of heb ik dat nu fout? :oops:

19. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Nee, dat klopt volgens mij wel Joyce.
    Ik kijk het ook echt nooooooit meer! Vroeger was ik er helemaal aan verslaafd, maar nu kan ik goed acteerwerk meer waarderen dan vroeger :) Ik erger me alleen maar hahahahaha

20. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    anita heeft idd hiv en zit nu ook vervroegd in de overgang en kan geen kids meer krijgen...

Deel Deze Pagina