Ik heb de verschillen tussen loratadine en ceterizine even opgezocht 1. Ceterizine heeft een licht sederende werking (oftewel, daar kun je goed slaperig van worden). Loratadine heeft dit niet. 2. Ceterizine wordt verminderd opgenomen als je het neemt rond de tijd dat je gegeten hebt. Bij loratadine maakt dit niet uit. Toch gek dat artsen verschillende verhalen vertellen. Volgens mijn eigen huisarts mocht levocetirizine dus niet, maar loratadine wel (ook als ik het elke dag nodig zou hebben). Ik ga het volgende week toch eens navragen bij een van de artsen op mijn werk Zij weet dat we ermee bezig zijn, dus ze staat niet raar te kijken als ik het vraag
heb nu ook Loratadine gekregen ( als zuigtablet ) snap er niks meer van hoor ook daar staat in dat niet al te best is :S
Ik ga het dinsdag voor je navragen.. Maar ga er maar vanuit dat het geen kwaad kan. Zeker niet als het het niet elke dag gebruikt
Het irritante is, dat niet bij alle medicijnen onderzoek naar gedaan is, maar ja ik heb ze toch echt nodig bij een allergische reactie, omdat ik opzwel in me mond en keel
ja ik ook en jeuk je word letterlijk gek vraag me ook af of het invloed heeft op je vruchtbaarheid...