Biologische klok app

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lovecouple, 5 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovecouple

Lovecouple Bekend lid

27 mei 2008
    900
    1
    0
    Hoi, ik heb de biologische klok app en volgens die app zou ik vrijdag mijn ei hebben en nu in de vrucht bare periode zitten maar ik zit nu op cd10 klopt die app wel? Wie gebruikt hem ook?

Ik ben zowieso vandaag begonnen met ovutesten maar was toch benieuwd of er meer meiden die app gebruiken

2. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Ik had hem, maar vind het irritant dat hij de cyclusduur niet verandert.
    Ik heb nu P Tracker (wit plaatje met een paars/roze bloem en een kaartje met 'Lite' erbij).
    Deze is vrijwel dezelfde, maar neemt elke keer de gemiddelde cyclusduur. Je kunt zelf aangeven wanneer je ongesteld bent en hij doet dan een voorstel voor de komende cyclus.

Op zich zou vrijdag wel kunnen hoor. Want dan zit je op dag 13. Ga er niet blind vanuit dat dat kaartje klopt hè. Ovulatietesten geven toch wat meer inzicht.

3. woman1988

woman1988 Fanatiek lid

30 jul 2014
    1.241
    78
    48
    Ik vind de period tracker ook erg fijn! Je kan daar ook veel meer bijhouden.. je kan aanklikken of je gemeenschap hebt gehad.. je stemmingen kan je bij houden.. dagelijks gewicht invullen.. ik gebruik hem nog maar kleine week maar tot nu toe tevreden

4. shia

shia Bekend lid

7 jun 2014
    564
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had ook eerst mbk maar die was niet handig bij onregelmatige cyclus. Gebruik nu ook period tracker!

5. Music Mama

Music Mama Fanatiek lid

4 jun 2012
    1.440
    0
    36
    ik gebruik mama apps! die vind ik erg fijn werken! :)

6. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Houd er rekening mee dat apps uitgaan van gemiddelden. Ze kunnen niet in jouw lichaam kijken. In tegenstelling tot ovulatietesten die gebruik maken van je urine in die daardoor veel nauwkeuriger zijn dan een app.

Je ei kan dus veel eerder of later komen dan een app aangeeft. Ik zou niet blindvaren op een app of internetcalculator.
    De kans is levensgroot aanwezig dat je dan net op de verkeerde dagen gaat klussen, met als resultaat geen zwangerschap.

Mocht je toch graag een app gebruiken, gebruik er dan voor de zekerheid ovulatietesten naast.

7. Music Mama

Music Mama Fanatiek lid

4 jun 2012
    1.440
    0
    36
    yup.. je hebt gelijk be happy! ik heb ook spijt dat ik deze cyclus ronde geen ovutesten heb gebruikt.. want ik ben behoorlijk in de war door mijn temp kaart en weet niet waar ik nu zit in mijn cyclus! maar goed.. volgende ronde weer aan de ovutesten ;)

8. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Ik heb de app WomanLog en ben er erg tevreden mee 😊

Deel Deze Pagina