worden jullie ook zo moe van mensen aan de deur die weer je proberen iets aan te smeren of over te stappen naar een andere verzekering of enegeriemaatschappij? bestel dan deze sticker: http://www.trosradar.nl/index.php?id=ni ... s%5D=15698 tegen ongewenste mensen aan je deur, vraag hier GRATIS je sticker aan...
Weet niet of het werkt hoor zo'n sticker. Maar ik kreeg hem via de mail en moest hem met jullie delen.
Gelijk besteld hihi! word er hier ook gek van! vooral mannetjes van een of ander bedrijf voor kunststof raamkozijnen ofzo komen wel 1x in de maand langs
Ik heb zo'n sticker ook een keer opgeplakt. Ik kreeg meteen geen folders meer hahaha Die jongen zag het scheinbaar aan voor een nee, nee sticker. Later ook geen krantje meer gehad en de sticker dus maar verwijderd.
Heb m ook besteld, hoop dat t werkt, bedankt voor de tip! @linda10280: Misschien kun je die sticker dan beter naast je deurbel plakken hihi?
Hartstikke bedankt voor deze info! Ik heb 'em meteen besteld, en hoop dat 'ie snel komt. Als ze dan nog steeds aanbellen, en zeggen dat ze geen "colporteurs" zijn, maar mensen die ons komen "helpen", zal ik ze vriendelijk vertellen dat ze ons dan kunnen helpen door op te rotten.
Wat een goed idee. Ik ga hem bestellen. Hopelijk werkt hij. Gelukkig valt het hier wel mee met die verkopers aan de deur.