hoii allemaal ik heb een vraagje ik heb CZ zorgverzekering maar de enige oplossing volgens de dokter is voor mij de mirena spiraal wie weet of dat vergoed wordt door CZ groetjes marline
Van CZ weet ik niet. Ik zit bij Univé niveau 4, de een na hoogste en ik kreeg m wél vergoed. Succes. Anders kost ie rond de 140 e.
Ik zit bij OZ wat tegenwoordig ook CZ heet en ik heb bij de apotheek het volle bedrag moeten betalen. Weet alleen niet meer of ik een gedeelte nou vergoed heb gekregen.. solly..
Anders zou ik gewoon ff bellen morgen naar cz en vragen of het vergoed wordt, weet niet wat voor pakket jij hebt, mischien krijg jij m wel vergoed en daar kunnen ze jou dat precies vertellen..
patrouschka 150? mijn zus moest 300 betalen en kreeg niks vergoed maar zij zit bij een andere verzekering elieja wat moest jij betalen of weet jij dat niet meer ik heb totaal pakket ik zal eerst ff de andere reacties af wachten en anders bel ik morgen ff
ligt eraan hoe je verzekerd bent. als je aanvullend bent dan krijg je hem vergoed en anders moet je 139,- betalen. bij de ene verzekeraar is het zo dat je het voor moet schieten en de andere niet. anders gewoon ff bellen of mailen
Ik zit bij fortis en kreeg hem vergoed... moest hem wel zelf voorschieten. Verschilt per verzekering en pakketvorm
Ik ben verzekerd bij vgz en kreeg het volledig vergoed. Ik betaalde 139euro bij de apotheek en achteraf van vgz het hele bedrag terug.