Buik vraagje?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door elmo82, 30 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elmo82

elmo82 Actief lid

16 jul 2010
    196
    0
    0
    gastouder
    friesland
    Ben erg nieuwsgierig.
    Ik ben nu 13 weken zwanger en je kan nog niets zien.
    Dit is mijn tweede zwangerschap.
    Nu is mijn vraag wanneer was bij jullie wat te zien van je buikje.
    Bij onze oudste kon je pas echt wat zien toen ik 22 weken zwanger was.
    Zou dat nu ook zo zijn?
    Hoor het wel

2. Miek74

Miek74 Fanatiek lid

3 nov 2007
    1.968
    1
    0
    NH
    bij mij was het ongeveer 6 weken eerder, bij de eerste zag je echt goed bij 26 weken en nu bij 20. Bij de 2e begint alles sneller bij mij, ook de rugpijn en de kortademigheid. Schijnt ook dat je baarmoeder al bij 16 weken bij je navel zit en bij de eerst bij 20 weken.

Dus ik denk dat je het wel snel zal gaan zien :D

3. Juli2009

Juli2009 Niet meer actief

Bij mij verloopt de zwangerschap ongeveer hetzelfde als bij de eerste: pas vanaf 25 weken kan je echt ziek dat ik zwanger ben en niet gewoon een "bol" buikje heb. Ik heb ook kennissen waarbij het bij de 2e razendsnel ging terwijl dat bij de 1e niet zo was.... afwachten dus!:)

4. Ladydi85

Ladydi85 Niet meer actief

Mijn buik groeide in het begin van de zwangerschap erg hard. Met 8/9 weken moest ik andere broeken aan. Maar nu vind ik mijn buik juist heel klein. Als ik 'm flink inhoud, lijkt het net alsof ik niet zwanger ben, maar net iets teveel heb gegeten. Hij groeit de laatste tijd niet echt meer. En dat had ik bij de eerste zwangerschap niet, dus het verschilt nogal.

5. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Bij mijn oudste kon ik het b ij 15 weken niet meer verbergen, maar de 2e kon ik bij 9 weken mijn eigen kleren niet meer aan!

6. schaapje84

schaapje84 Fanatiek lid

22 nov 2008
    1.309
    0
    0
    bij de eerste toch wel rond een week of 12 een klein beetje,
    bij de tweede pas veel later rond de 18 w en dan afhangend wat ik aan heb.

Zelfs nu met een jas aan (gewoon normale jas, geen wijde of zo) wordt er nog gedacht dat ik pas een paar maanden zwanger ben terwijl we bijna aan het eind zitten..... ze hadden er zelfs een weddenschap om gemaakt.... :D

echt heel erg verschillend dus.

Deel Deze Pagina