2 totaal verschillende zwangerschappen wel hetzelfde geslacht?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door appelthee, 23 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. appelthee

appelthee Niet meer actief

he meiden,

ik ben nu 8 weken zwanger en ik heb nu al een totaal andere zwangerschap dan bij de 1e, want dan hong ik boven de wcpot :(
    en nu.. nu heb ik nergens last van ! alleen ben heel erg moe.

wie heeft ook 2 totaal verschillende zwangerschappen gehad maar wel 2 beebjes van hetzelfde geslacht ?!

Gr Zwelgje

2. jara

jara Bekend lid

4 sep 2006
    878
    4
    18
    Ik niet, ik had twee dezelfde zw.schappen en een ander geslacht (dat kan dus ook). Maar ik ken iemand die bij de derde ineens tot zestien weken moest spugen en bij de andere twee niet; zij kreeg haar derde zoontje, dus het zegt allemaal niets.

3. Bibiche79

Bibiche79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.364
    0
    0
    Hier ook 2 verschillende zwangerschappen en wel 2 meisjes.
    Bij de eerste nooit misselijk geweest en bij deze dus wel heel erg de eerste 16 weken.

4. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    Het kan heel goed hoor !

5. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    hier ook wel een verschil met de vorige zwangerschap en krijg dit keer een jongen dus bij mij is het wel zo uitgekomen

6. Charmed72

Charmed72 Fanatiek lid

8 mrt 2009
    1.354
    271
    83
    Vrouw
    Mijn schoonzusje heeft twee totaal verschillende zwangerschappen gehad en twee keer een meisje gekregen. Bij de eerste had ze nergens last van, bij de tweede is ze de eerste drie maanden 24 uur per dag misselijk geweest.

7. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.337
    36.198
    113
    Ik heb juist dezelfde zwangerschappen, maar krijg als het goed is nu een kindje van het andere geslacht, dus neem maar aan dat het allebei kan.

8. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    Ik heb nu qua misselijkheid en moeheid niet echt een andere zwangerschap (ben iets misselijker en minder moe als bij de eerste), maar ben nu wel veeeel emotioneler.... en chocolade/snoep drang...

Ik ben dus errug benieuwd wat er in mn buik zit hihi!!

9. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    ik heb hetzelfde en wel een ander geslacht.

me schoonzussie die heeft 4 kids. bij de derde dacht ze dat ze een meid kreeg omdat deze zwangerschap heel anders was en ze heel misselijk was maar was ook gewoon een jongen.
    bij de vierde was ze heel bezorgd en de hele tidj overal over klagen toen was het dus een meid.

10. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

je kunt er echt geen peil om trekken, een kennis van mij verwacht haar 2e meisje en heeft een totaal andere zwangerschap al vanaf dag 1.

Deel Deze Pagina