he meiden, ik ben nu 8 weken zwanger en ik heb nu al een totaal andere zwangerschap dan bij de 1e, want dan hong ik boven de wcpot en nu.. nu heb ik nergens last van ! alleen ben heel erg moe. wie heeft ook 2 totaal verschillende zwangerschappen gehad maar wel 2 beebjes van hetzelfde geslacht ?! Gr Zwelgje
Ik niet, ik had twee dezelfde zw.schappen en een ander geslacht (dat kan dus ook). Maar ik ken iemand die bij de derde ineens tot zestien weken moest spugen en bij de andere twee niet; zij kreeg haar derde zoontje, dus het zegt allemaal niets.
Hier ook 2 verschillende zwangerschappen en wel 2 meisjes. Bij de eerste nooit misselijk geweest en bij deze dus wel heel erg de eerste 16 weken.
hier ook wel een verschil met de vorige zwangerschap en krijg dit keer een jongen dus bij mij is het wel zo uitgekomen
Mijn schoonzusje heeft twee totaal verschillende zwangerschappen gehad en twee keer een meisje gekregen. Bij de eerste had ze nergens last van, bij de tweede is ze de eerste drie maanden 24 uur per dag misselijk geweest.
Ik heb juist dezelfde zwangerschappen, maar krijg als het goed is nu een kindje van het andere geslacht, dus neem maar aan dat het allebei kan.
Ik heb nu qua misselijkheid en moeheid niet echt een andere zwangerschap (ben iets misselijker en minder moe als bij de eerste), maar ben nu wel veeeel emotioneler.... en chocolade/snoep drang... Ik ben dus errug benieuwd wat er in mn buik zit hihi!!
ik heb hetzelfde en wel een ander geslacht. me schoonzussie die heeft 4 kids. bij de derde dacht ze dat ze een meid kreeg omdat deze zwangerschap heel anders was en ze heel misselijk was maar was ook gewoon een jongen. bij de vierde was ze heel bezorgd en de hele tidj overal over klagen toen was het dus een meid.
je kunt er echt geen peil om trekken, een kennis van mij verwacht haar 2e meisje en heeft een totaal andere zwangerschap al vanaf dag 1.