ALWEER ongesteld..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door moeder254, 21 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moeder254

moeder254 Niet meer actief

Bahbahbah..moet even klagen hoor:x..volgensmij word ik vandaah weer ongesteld,in ronde 26..
    Had net bij het afvegen iets geligs met een rood stipje erin, dus het zal wel weer zover zijn..
    Word hier zo verdrietig van, en begin steeds meer te geloven dat het ons gewoon niet is gegund..
    Zijn er meer dames die soms serieus het gevoel hebben dat het nooit gaat lukken??
    Ben soms zo verdrietig!!

2. Nicole85

Nicole85 Actief lid

23 jan 2009
    315
    1
    18
    Dat is wel pittig zeg! Wat vervelend lijkt me dat om zo lang te wachten op iets wat je heel graag wilt. Is het jullie eerste?

3. Dina

Dina Lid

20 aug 2011
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey

Ik vind het ook heel jammer voor jou! De dag dat je ontdekt dat je ongesteld bent is meestal de ergste van de maand vind ik. Ben je al naar een dokter of gynaecoloog geweest? Zo niet, zou ik dat zeker eens doen omdat je al zo lang aan het proberen bent! Wie weet is er iets en kunnen ze je erbij helpen. IK wens je heel veel succes en sterkte en hoop dat je vlug zwanger mag zijn.
    Groetjes

4. pink99

pink99 Actief lid

2 jul 2011
    451
    0
    0
    NULL
    brabant
    hier het zelfde verhaal, je leefd echt van maand tot maand:(
    ik zit nu op dag 27 maar mn cyclus schommeld enorm dus nog niks van te zeggen en dan mijn vriend die elke ochtend (sinds dag 25) en avond hoopvol vraagt en???
    pff schiet niet op, krijg er een beetje een hard hoofd in:x

5. moeder254

Hier even een update, tot nu toe nog geen duivels te bekennen maar ik heb hoofdpijn en last van mn rug dus dat zegt wel genoeg!!
    Het ziekenhuis heb ik al vaak van binnen gezien, echo's gehad, bloed geprikt en een hsg gehad, alles was goed.
    Nu moet mn vriend nog(gezien zn verleden met niet ingedaalde balletjes)
    Ik ben gewoon heel bang dat het op de normale manier niet gaat lukken en we ivf moeten gaan doen, dat lijkt me zo zwaar!!
    Dit is trouwens de 2e, we hebben een zoon van bijna 6..

6. Nicole85

Nicole85 Actief lid

23 jan 2009
    315
    1
    18
    Hmm tja dat lijkt me nou nog het vervelendste eraan, dat alles goed is maar het wil maar niet!! Trouwens bij mijn eerste zwangerschap wees ook alles erop dat ik ongesteld ging worden, hoofdpijn en rugpijn, maar ik bleek wel zwnger... dus wie weet is het wel raak deze keer:)

7. Gerbera

Gerbera Niet meer actief

Herkenbaar hoor! Sterkte!

8. moeder254

Gisteren heb ik nog getest, want officieel gezien ben ik overtijd(ben bij de banner van mn langste cyclus uitgegaan, die was 32 dagen)..ik zit nu op dag 30.
    Heb gistermiddag een test gedaan van kruitvat, 2 voor 5 euro..maar was hagelwit!!
    Ben bang dat ik ook deze ronde weer pech heb!!

9. Mompelientje

Mompelientje Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.956
    0
    36
    Star Craft 2
    Kopenhagen
    Maar je kan over 2 dagen testen! <3 Ik ben pas op juni begonnen. Ik weet hoe je je voelt! Ik leef met je mee!

10. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Om je een hart onder de riem te steken:

Ik ben na 4 miskramen weer zwanger. Ik had serieus het gevoel de laatste tijd dat het nooit zou gaan lukken etc, echt zwaar verdrietig.
    Heb altijd bruinverlies voor ongi en nu ook, maar temp bleef hoog.
    Bleek ik een dikke vette knaltest te hebben, met ook een heel hoog HCG, dus we duimen dat dit een plakbeeb is.

Hopelijk is het ook snel jullie beurt en hoe moeilijk ook, soms komt het onverwacht!

En een tip: bezoek eens een acupuncturist! Ik bezoek deze sinds 2 maanden en was vorige maand zwanger (vmk) en nu dat "goed". Dat kan geen toeval zijn!

11. moeder254

Allereerst, GEFELICITEERD..super voor jullie zeg:)..

Vanmorgen heb ik de 2e test maar gedaan maar weer hagelwit..moet er maar vanuit gaan dat de duivels er een deze dagen aankomen..
    Deze dagen mn gedachten maar een beetje proberen te verzetten want mn zoontje is ook bijna jarig, ga daar maar even lekker van genieten!!

Ik hoop iig dat het nu wel een keer gaat lukken, want 26 maanden is wel erg lang!!

12. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Thanx en veel plezier met de verjaardag van jullie zoontje!

13. moeder254

Dankje..dat gaat vast lukken, ons mannetje heeft er veel zin in:)

14. moeder254

Vandaag toch ongi geworden, voor de 26e keer:x..op na ronde 27:(

Deel Deze Pagina