Zaterdag hebben we een pretecho gehad en toen lag de baby in stuit. De vk achtte de kans zeer klein dat het nog zou draaien, want ik heb bijna geen ruimte meer in mijn buik. Vandaag tijdens de controle was de baby toch gedraaid!! Ik maakte me zoveel zorgen... nu hopen dat het zo blijft, maar ben zo blij dat het nu.goed ligt. Het heeft namelijk altijd nog in stuit gelegen!
Fijn is dat he echt een geruststelling. Hier gehad dat een verlos in opleiding ons bang had gemaakt dat ze helemaal verkeerd lag en hoe ons meisje lag kwam haast niet voor en we moesten er vanuit gaan dat ze waarschijnlijk niet meer goed zou gaan liggen. Anderhalve week later met de echo was mevrouwtje gewoon al ingedaald. Ooohhh wat was ik blij dus kan mij goed voorstellen dat jij nu ook hartstikke blij bent!
Fijn dat de kleine nu goed ligt maar zeggen ze dat met 30 weken al?manlief heegt nog met 37 weken zichzelf nog helemaal omgedraaid van stuit tot helemaal zoals het hoortde dag voordat ze wilde gaan draaien.en tegen mij zeiden ze met 32 weken dat ze nog genoeg ruimte had om nog verkeerd te gaan liggen vlak voordat ze indaalde.
Ja is normaal ook zo, voldoende ruimte, maar die van ons lag vanaf 10 weken al zo, was nog nooit gedraaid! En de placenta ligt voor, de baby lag precies tussen placenta en baarmoeder, heel ongunstig....