hallo dames, Ik vroeg me even af of jullie soms ook zo'n jeuk hebben aan jullie buik? ben net de 18 weken gepasseerd en soms jeukt het zo ongelooflijk hé! Is dit gewoon mijn buik die aan het uitzetten is? Ik smeer alvast volop elke dag tegen striemen. bedankt voor jullie reacties! Liefs!
Ik heb wel eens jeuk, dan voelt het alsof mn huid uitrekt omdat het te strak gaat staan. Het is een soort gemeen prikkelige jeuk, niet zo van een muggebult.. Ik smeer de boel dan in en dan is de jeuk weer even weg, maar vrees dat je er last van blijft houden tot de beeb er is
Jep, heb het soms enkele dagen héél erg en dan weer niet meer. Merk dat het idd samengaat met een groeispurt van m'n buik. Als het echt erg is, smeer ik m'n buik in met massage-olie en sowieso de andere dagen met een crème. Huid van buik is veel droger dan voorheen dus...
hallo dames, Bedankt voor jullie reacties! Die jeuk nemen we er uiteraard bij hé. Ik gebruik een creme van Zwitsal, speciaal voor zwangere vrouwen, de juiste naam weet ik niet meer.... Liefs
Zwitsal Mama buikbalsem gebruik ik, maarre, de striemen zijn er al hoor!! prachtige rode mooie striemen!
Ik gebruik die van Palmers (met cacao erin) en die werkt tot nu toe goed. Bio-oil schijnt ook goed te zijn...
Ik heb ook gigantisch last gehad van een jeukende buik. Het is nu sinds 2-3 weken nagenoeg weg, geen idee waarom maar ben er blij mee Wat bij mij goed hielp was mentholgel, verkoelde goed en de jeuk en vurigheid werd er minder van.
ik heb geen last gehad van een jeukende buik, maar wel van jeukende borsten en tepels, heb sinds een week in 1 keer allemaal striemen gekregen onderaan me buik en rondom mijn borsten, en ik smeer met bio oil, maar of het helpt, who knows