Bij ons ook, kans werd toen op 80% geschat. Ben benieuwd of het over twee weken bij de 20-weken echo nog steeds zo is
Essie je zag bij mij een jongens nub, was het een gokje of zag je wat..haha alleen ibis zei meisje.. Ik heb morgen pretecho Ben benieuwd!
Bij mij wel! Hier op het forum helaas fout. Maar de echoscopiste van mijn verloskundige en van een echocentrum zeide beide meisje!
Het is een beetje lastig om te zeggen of het klopte of niet zonder verdere info. Heel veel mensen hier plaatsen namelijk foto's vroeg in de nub periode. Met precies 12 weken bijvoorbeeld, of 12 weken en 2 dagen. De nub kan nog omhoog gaan tot week 13. Dus dan klopte hij niet op het moment van de echofoto maar als er 4 dagen later een echo was gemaakt met precies 13 weken had ie hoogstwaarschijnlijk wel geklopt. Verder is het ook nog zo dat meisjesnubs zo vroeg dus alsnog kunnen gaan rijzen maar andersom, een al hoge nub, gaat nooit meer zakken. Bovendien komt het erg nauw hoe de baby erbij ligt tov de ruggengraat. Moeilijk topic en eigenlijk niet te beantwoorden zonder bovenstaande aanvullingen.
Hier klopte het, maar was een hele duidelijker nub! Of het klopt of niet, hangt vooral van de stand en kwaliteit van de foto en termijn dat je zwanger bent.