Ik heb voor in extreme gevallen wel oogdruppels die mijn HA voorschrijft. Maar een afgekoeld kamilletheezakje werkt ook vaak erg goed! Ook bij oogontstekingen trouwens...
ik vind het heerlijk als het mooi weer is, maaaaar wordt binnen 1 dag teruggefloten. heb erg last van zonne allergie en zit binnen no time onder de uitslag, bleh... zelfs in de schaduw, met factor 50. wat enigzins helpt is lange mouwen, maarja met 30gr is dat niet eht een optie. mag niks hebben ervoor vanwege zwangerschap.. behalve mentholgel tegen jeuk
Ik heb het ook niet zo met dit weer. Het zonnetje vind ik wel lekker, maar die benauwdheid vind ik verschrikkelijk! Heb dan altijd het gevoel alsof ik de hele dag aan een zuurstofmasker hoor te liggen Ik word er zo ontzettend loom/lui/moe/energieloos van Om dan nog maar te zwijgen over het zweten! En dan heb ik het niet over de lucht, want ik kan deo spuiten wat ik wil, maar die enorme kringen onder mijn oksels komen er toch wel. En op mijn rug en kont (ja, kont) zweet ik soms ook zo, ik vind het echt verschrikkelijk, bah!
Wat ik vervelend vind met dit weer is dat ik wel 100x op een dag de vraag krijg of ik het niet warm heb (gezien mijn kleren). Dat gaat anderen toch niks aan. En ook al heb ik het warm, waarom zouden ze dat zo graag willen weten...
ik hou wel van mooi weer( buiten zitten, spelen, badje,bbq etc)maar...... warmer als 25 graden hoeft voor mij ook echt niet. wordt je zo moe van en hoofdpijn.en als je gedouched hebt eer je afgedroogd ben ben je alweer zeiknat en stinkiewinkie. dus zoals vandaag vind ik prima maar warmer hoeft voor mij ook niet
25 graden vind ik echt meevallen. Waar mijn schoonouders wonen is het in de zomer meestal zo'n 48 graden, en dat houd ik ook gewoon uit (zonder airconditioning).
jij komt zeker uit een warm land omdat je zegt 48 graden en over je klerenben je moslima zeker en draag je bedekte kleding?) of hoe zeg ik dat
Ik hou echt van de zon! Maar die benauwdheid vind ik nu ik zwanger ben ook wat minder fijn... Moet vaak naar binnen om even af te koelen en dan kan ik wel weer 15 minuten buiten zitten. Vind het lekkerder als het een graad of 22 is!
Ik hou best wel van dit weer, maar ik verbrand echt heel snel. Heb ook gedurende de hele zomer best een rode huid (ook als ik niet in de zon heb gezeten) maar dat hoort gewoon bij me. Dus ik irriteer me dan mateloos aan mensen die aan me vragen of ik soms in de zon heb gezeten... Zucht...
Ik vind de warmte in droge landen geen probleem. Maar in Nederland is het altijd zo vies vochtig/plakkerig meteen. Dus hier ook geen fan van de warmte, maar juist van sneeuw! Nee, ben altijd blij als het in Nederland oktober wordt!
Ik ben ook geen warmte mens, maar heb er nu geen last van (nog) heb alleen hele erge hooikoorts nu tijdens de warmte! al 4 dagen... ik word er gek van dus vandaar dat ik nu zeg: laat het regenen haha. maar verder klaag ik nog niet. maar ik hou ook meer van de kou slaapt stukken beter