Ik ben opzoek naar een nieuw bed. Heb momenteel een boxspring, alleen twijfel of ik er weer een nieuwe voor terug wil. Zijn bedden met lattenbodem niet beter voor je slaapcomfort? Wat hebben jullie? Heb nu steeds zo'n last van mijn rug/heupen (mede doordat de matrassen 'op' zijn).
Wij hebben heel lang een spiraalbodem van Auping gehad maar nu voor een boxspring gekozen. Eigenlijk vooral voor de 'looks'. Die spiraalbodem zijn we altijd heel tevreden over geweest.
Wij hebben een boxspring, heerlijk hoog en ik zou niet meer terug willen naar lattenbodem. Een nieuw matras zal al veel schelen als je last van je heupen/rug hebt.
Ook wij hebben een boxspring en zou idd niet meer terug willen naar een lattenbodem. Een bedkeuze is alleen zo persoonlijk. Wij hebben een volledig slaapadvies laten uitvoeren. Heel prettig, je leert er veel van waardoor je makkelijker keuzes kan maken. Uiteindelijk niet bij de winkel waar we het advies hebben gekregen ons huidige bed gekocht maar dat komt omdat ze dat merk niet verkochten en wij allebei op dit merk de prettigste ligervaring hebben en we helemaal verliefd zijn op het design.
Het bed is eigenlijk een bekleed houten omhulsel, met daarop de matrassen. Zit niks van versteviging oid in, vandaar dat ik een nieuwe wil en geen nieuwe matrassen
Ik wilde een boxspring totdat ik zulke berichten las...en ik ben al gevoelig voor stof (haaaaatsjieeee). Hier een hoger bed met 23cm matrassen, gewoon lattenbodems en lades onder t bed (al is dat dus ook een stofnest)
Over rugklachten die door de matras veroozaakt worden. Een aantal jaren terug hamerde mijn man erop dat we een nieuw matras nodig hadden, want hij werd wakker met rugpijn. Ik was toen zwanger en wou wachten dus hebben we geen nieuw matras gekocht. Een aantal maanden lager ging hij naar een psychosomatische fysiotherapeut voor iets anders. Leerde het een en ander over zichzelf en stress. Weg rugpijn. We slapen nog steeds op hetzelfde matras. Wat ik wil zeggen is dat het echt niet alrijd aan het matras ligt. Misschien bij jou wel, dat kan ik natuurlijk niet inschatten, maar het wordt wel heel vaak geroepen terwijl het lang niet altijd zo is. Stress (ook al heb je niet door), doet ook veel met je lijf en je nachtrust.
Ik heb graag een prinsessen gevoel en klim graag in mijn bed dus we hebben een lekker hoge boxspring.
Ik had rugklachten dus wij hebben voor 1900 nieuwe matrassen op onze boxspring gekocht. Bleek bij plaatsen dat het idd alleen een houten kist was (wisten wij niet). Matrassen helpen dus niks tegen de klachten… we ruilen de matrassen weer in en vrijdag wordt onze totaal nieuwe boxspring geleverd. Hoop dat t helpt
Een houten bed met lattenbodem die kan ik tenminste in 5 minuten afnemen Ipv wekelijks helemaal te moeten stofzuigen.
Die van mij zijn helaas echt op. Ik draai ze elke week en na 1 of 2 nachten lig ik weer in een kuil. En dat icm een boxspring als 'houten kist'... weg ermee!!
Ja precies, hier hetzelfde. Waar heb jij je nieuwe boxspring gekocht en wat is het onderste gedeelte nu dan?
bij een lokale bedden boer. Geen idee waar het onderstel nu van is (slecht hè haha). Zij verkopen geen houten boxen iig. Vorige was via een veiling voor €650 en nu betalen we €3200. Ik verwacht dus wel wat betere kwaliteit
https://nl.tempur.com/boxsprings/boxspring-collectie/one%E2%84%A2-by-tempur%C2%AE-boxspring/NL83711189.html?gclid=CjwKCAjwrfCRBhAXEiwAnkmKmQSX7XbKILQP1lCVJIvY_BXnBLCNNp3PFoLtLnjCsGy4rRLDpDyYWhoCC9EQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds