Ik begin mijn functie echt te HATEN! Terwijl ik de mensen niet wil missen. Dit is al de 3e keer dat ik terug ben gekomen. Ook omdat ze me hebben overgehaald hoor 8) Ben ook actief bezig met solliciteren maar het is moeilijk om een parttime baan te vinden Ik heb zo'n hekel aan het invoeren van tabellen elke keer. En het onderhouden van de website. Ik werk bij een groot internet telecom bedrijf , weet niet of ik de naam kan zeggen want volgens mij is het reclame. Maar je zou een keer de banner hebben moeten zien, dat kan je niet missen. Geweldige bedrijf maar niks voor mij. Wat ik zou willen doen. Een heerlijk goed literatuur boek schrijven. (en foutloos nederlands schrijven, maar daar ben ik mee bezig) Werken bij een magazine als redacteur of column schrijver en dansen voor de ontspanning. En natuurlijk veel bij onze kleine meid zijn. Sorry even klagen en dromen hoor.
heej, op zich ben ik nog wel tevrden met mn baan{ik ben kapster} maar ik zou ook heel graag is wat anders willen,maar ja overal vragen ze ervaring voor en bep opleidingen.ik hoop stiekum dat er iets heel leuks op mn pad komt. gr linda
Ik ben zelfstandig ondernemer en vind het best leuk dat ik zelf mijn tijd enzo kan indelen en niemand verantwoording af hoef te leggen, maar ik heb het werk wel gezien. Ik stop ik dit jaar ook mee. Ga weer aan de slag als secretaresse, ben ik ook jaren geweest. Is ook niet echt mijn roeping, maar verdient stukken meer en aan het einde van de dag trek ik gewoon de deur achter me dicht en klaar is Kees. Geen boekhouding doen, schoonmaken, naar de groothandel... Zal mijn klanten wel missen, maar verder heb ik het wel gezien.
Ik ben heel tevreden! Moet alleen even afwachten of ik straks nog tevreden ben als ik part-time ga werken, ik ben bang dat de invulling wel een beetje zal veranderen..
NEE, ik ben niet tevreden met mijn baan, werk in de kinderopvang maar er zit niet veel uitdaging in voor mij, en ik vind dat ik te weinig verdien vor het zware werk. Heb ook in de zorg gewerkt, en daar verdien je veel meer. Heb van de week een soll.brief de deur uit gedaan dus ben benieuwd
Hoi ik wel tevreden, ga met plezier naar m'n werk, en heb er nog lol ook. Ik werk maar 12 uur per week, misschien vind ik het daarom ook wel zo leuk. Als het kan; en ze vragen werk ik ook wel eens extra. Werk bij de AH (afd zeeman en Gall&Gall).
Ik heb vandaag weer veel sollicitatie's verzonden. Op een gegeven moment weet ik ook niet waar ik het zoeken moet. Maar ik ben echt toe aan iets anders. Ik dacht dat het wel zou meevallen 3 dagen werken. En ik had er reuze zin in, en dat heb ik nog steeds, alleen niet in dit werk.
op zich ben ik wel tevreden met mijn baan het is erg leuk werk. ik ben restaurantmedewerkster in het ziekenhuis. alleen onderling is de zweer niet zo en dat maakt het een heel stuk minder leuk.
Ik ben okt '06 met een andere functie begonnen.. Moest dus helemaal ingewerkt worden maar kon door zwangerschap maar halve dagen werken. Ik ben 8maanden met verlof geweest en ben net weer begonnen. Wat bij ons niet leuk is is dat de systemen vaak niet mee werken (dat zal vast bij anderen ook zo zijn!) dus dat (opnieuw) inwerken schiet ook niet echt op... Verder vind ik het tot nu toe wel leuk
Ik werk op een revalidatie afdeling in een verpleeghuis, en op zich heb ik het er goed naar mijn zin. Leuke collega's, over het algemeen leuke clienten, en geboeg uitdaging voor mij. Ik zou wel graag nog een keer de vrpleegkundige opleiding af willen maken waar ik aan begonnen ben, maar dan moet ik minstens 20 uur op de afdeling werken en daarnaast nog 1 dag naar school. Dat is me nu nog even teveel.. HEt enige waar ik echt van baal is dat ik zelfs niet een vaste dag per week mag werken. Ik heb voor mijn verlof gevraagd of ik op vrijdag een 8 uurs dagdienst mocht werken ivm het kdv, en mijn teamleidster vond dat een geweldig idee (haar woorden) en nu plannen ze me steeds in voor 4 of 6 uurs diensten... grrr... Ik heb er al keer op keer iets van gezegd, en er word gewoon gezegd dat *ik* degene was die kinderen wilde en dat dat niet hun probleem is... De rest van mijn uren (totaal 18) werk ik in wisselende diensten, maar dat vins ik helemaal niet erg, dat is thuis goed te regelen, en ik heb geen andere oppas nodig...
jah ik ben heel tevreden over mijn baan ik ben catering medewerkster nu zo'n anderhalf jaar en ik heb pas een contract gekregen en ik mag binnen kort op een 1mansvesteging werken dus alles in me eentje runnen
ja tevreden over mijn baan. Zit in het onderwijs, geef Engels, ben daarnaast Leerlingbegeleider en Dyslexiecoach.
Ja, enorm tevreden! Ben advocaat bij een groot kantoor. Werk 32 uur per week Leuk werk, goede werksfeer en mooi salaris. Pim
Ik ben tevreden met mijn baan als bediende in bank & verzekeringen. Het is afwisselend, heb een enorm goed contact met de klanten, mijn baas is super, maar toch heb ik mijn ontslag gegeven. Dit omdat hij mij niet meer dan 20 uur in dienst kan nemen en dit financieel een beetje krap is. Ik had hier dolgraag willen blijven werken, want het is op zo'n km van mijn huis, ideaal dus. Maar vanaf half februari ga ik dus fulltime in een advokatenkantoor werken. Ik zie het wel zitten hoor, maar ben bang dat ik teveel van Keld ga missen. En MissX, eigenlijk zou je je dromen moeten najagen, het roer volledig omroeren en er gewoon voor gaan! Dat zal je wel gelukkig maken! Succes in het zoeken naar een nieuwe baan!