Bij 7 maanden zijn we begonnen maar ze moest nooit wat van brood hebben, behalve dan het op de grond gooien. Maar nu, eindelijk, heeft ze gister op de creche wat stukjes brood in haar mondje gestopt. Komt het toch nog goed
Fijn dat het lukt! Thijs vertikte het ook om brood te eten, hij kon het best doorslikken maar hij werkte het gewoon weer uit z'n mond. Sinds 3 dagen beleg ik z'n brood met een dikke laag fruit (bewaar wat van z'n fruithap) en ineens gaat het prima!
Fijn dat je kleine meid nu toch een paar hapjes brood heeft gegeten ! Wat mij betreft precies op de goede leeftijd, wij zijn namelijk sowieso met 10 mnd pas met brood begonnen haha!
mijn dochtertje kauwt en sabbelt alle smaak eruit en dan laat ze het uit haar mond vallen terwijl ze een babykoeje wel opeet
fijn dat ze nu brood eet mijn zoon is 13 maand en nog steeds niet dol op brood... met een beetje geluk eet hij 1 boterham zonder korst ( die korsten gaan er al helemaal niet in !! ) ik hoop dat hij ook gauw goed brood gaat eten
Onze dochter at ook lang slecht brood. Maar sinds we het gewoon zelf met een vork zijn gaan geven is het een stuk beter gegaan. Onze dochter eet niet met haar handjes. Stel je voor.. Dan worden ze vies..