Anti-lek beker vs. 360beker. Hard zuigen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door merah, 9 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.465
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Mijn dochter drinkt nu uit een anti-lek beker van Mepal (zo'n tuitbeker) . Ik krijg er amper iets uit, maar haar lukt het wel, haha.
    Toch zie ik aan haar dat ze er wel vreselijk veel kracht bij moet gebruiken.
    Aangezien het toch ook eens tijd wordt die tuitbeker af te schaffen, of in ieder geval te oefenen met iets anders (gebruik nu alleen een gewone beker bij het tandenpoetsen) ,dacht ik, misschien is zo'n 360 graden beker van Avent iets.
    Kan iemand mij zeggen of je hier ook zo extreem aan moet 'lurken' om er iets uit te krijgen?
    Of werkt dit echt meer als een gewone beker?

2. nourenyasmin

nourenyasmin Bekend lid

19 jan 2013
    566
    0
    16
    fulltime mama
    Ik heb geen ervaring met de 360 beker. Wij hebben een antilekbeker van Nuby, war ik erg tevreden over ben. Ze hoeft er niet heel veel moeite voor te doen, maar toch niet overal lekkend water;)

3. Emmarijn

Emmarijn Fanatiek lid

21 jun 2011
    2.548
    2
    0
    Ik heb alleen ervaring met de 360 graden beker van kiddyboo en daar moet je idd ook best hard aan zuigen. Denk eigenlijk dat dit opgaat voor de meeste anti-lek bekers. Vond de 360 graden beker verder maar onhandig, omdat m'n oudste haar gewone beker vervolgens ook veel te schuin hield... Liever dat ze meteen goed oefenen met een open beker, dan hebben ze ook door dat ze voorzichtig moeten zijn ;)

Tuitbeker hebben we hier overgeslagen, snapten ze niet echt ook. Wij hebben veel geoefend met gewone beker en daarnaast een rietjesbeker. Oudste kon al heel snel uit een gewoon bekertje drinken.

4. Sunlover

Sunlover Bekend lid

26 jan 2011
    764
    0
    0
    NULL
    NULL