anti lek beker

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door dorisn, 25 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.191
    113
    Is de friso beker met een zachte tuit? Ik heb eigenlijk tot nu toe alleen zachte tuit geprobeert (avent) en dat gaat erg goed.

2. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    die van nuby lekken hier ook! de rietjesbeker is wel handig en lekt niet.
    de antilekbeker van de hema lekt echt niet.

3. muiz

muiz Actief lid

22 feb 2008
    287
    0
    0
    Ja echt geweldig!! Die hebben we hier 3 weken en ik zou geen andere meer willen!

4. sukkie

sukkie Fanatiek lid

8 mrt 2008
    1.166
    1
    0

Friso heeft een harde tuit. Mijn dochter dronk ook altijd uit de zachte tuit, maar ik las dat dat slecht is voor de tanden om ze zo lang uit de speen te laten drinken. Ik gaf haar de frisobeker en ze wist meteen wat ze moest: goed de tanden er in zetten want dat helpt tegen de jeuk haha!:) Gaat heel goed hoor, hebben ze zo door een harde tuit.

5. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    Belgiƫ
    De Nuby rietjesbeker lekt bijna niet, alleen als ik het rietje er niet goed in heb zitten. ;)

Ook de Tommie Tippee lekt niet! (dat is een harde tuit, maar niet van hard plastic ofzo, er zit iets van siliconen rond)

Zijn allebei niet echt goedkoop, maar werken wel goed!

6. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    dank jullie wel voor alle reacties.
    ik denk dat ik de beker van friso ga uitproberen.
    alyssa drinkt nu uit een beker van het kruidvat met een harde tuit en ze kan er goed uit drinken.
    de rietjes beker van nuby hebben we ook maar die snapt alyssa nog niet terwijl ze wel uit een pakje kan drinken.

liefs doris

7. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Ik heb de friso antilekbeker. Ze zijn erg goedkoop. Ik heb er meteen 4 besteld en ze lekken echt niet !

8. Magdalena6

Magdalena6 Fanatiek lid

5 mrt 2008
    1.492
    0
    0
    was ook op zoek naar zo'n beker , gekeken bij prenatal en die vrouw adviseerde hun eigen merk.. was in de actie , 2 voor 7.99 euro
    bevalt super !!!!

Deel Deze Pagina