Is de friso beker met een zachte tuit? Ik heb eigenlijk tot nu toe alleen zachte tuit geprobeert (avent) en dat gaat erg goed.
die van nuby lekken hier ook! de rietjesbeker is wel handig en lekt niet. de antilekbeker van de hema lekt echt niet.
Friso heeft een harde tuit. Mijn dochter dronk ook altijd uit de zachte tuit, maar ik las dat dat slecht is voor de tanden om ze zo lang uit de speen te laten drinken. Ik gaf haar de frisobeker en ze wist meteen wat ze moest: goed de tanden er in zetten want dat helpt tegen de jeuk haha! Gaat heel goed hoor, hebben ze zo door een harde tuit.
De Nuby rietjesbeker lekt bijna niet, alleen als ik het rietje er niet goed in heb zitten. Ook de Tommie Tippee lekt niet! (dat is een harde tuit, maar niet van hard plastic ofzo, er zit iets van siliconen rond) Zijn allebei niet echt goedkoop, maar werken wel goed!
dank jullie wel voor alle reacties. ik denk dat ik de beker van friso ga uitproberen. alyssa drinkt nu uit een beker van het kruidvat met een harde tuit en ze kan er goed uit drinken. de rietjes beker van nuby hebben we ook maar die snapt alyssa nog niet terwijl ze wel uit een pakje kan drinken. liefs doris
Ik heb de friso antilekbeker. Ze zijn erg goedkoop. Ik heb er meteen 4 besteld en ze lekken echt niet !
was ook op zoek naar zo'n beker , gekeken bij prenatal en die vrouw adviseerde hun eigen merk.. was in de actie , 2 voor 7.99 euro bevalt super !!!!