Hema al genoemd, die bevalt hier het beste, meerdere geprobeerd, mepal, tommee tippee, maar die overleefden het gooi en smijtwerk van zoon niet. Hema kan blijkbaar wel tegen een stootje. Het is de niet doorzichtige zonder plaatjes. (blauw groen voor jongen, rood oranje geloof ik voor meisje)
Hier ook Difrax, slechte ervaringen.....lekt inderdaad ook in de tas als we ´m meenemen en als ze er mee gooit gaat inderdaad het ventiel los en is het helemaal een kliederboel. Ga toch eens een ander merk proberen.
van difrax klopt. gelukkig smijt hij er (nog) niet mee. Hema hebben we hier ook. Prima, maar drinken komt er niet makkelijk genoeg uit, en we hebben hier al een slechter drinker dus met zoveel zuigkracht moeten drinken was ook niet wat.
ik werk op een kdv en hebben daar al veel bekers geprobeerd. Hebben nu sinds een tijd de mepal en die bevalt veruit het beste!
Wat erg scheelt is zoals Suusjeuh ook al zegt sap apart geven in een bekertje, en in de anti-lek beker als je onderweg bent of er moet zonodig mee gesmeten worden alleen water of slappe kruidenthee erin. Dan kunnen natte plekken zo weer opdrogen in de meeste gevallen. Waarom laten jullie dat smijten en/of heen en weer slepen eigenlijk uberhaupt toe, eten/drinken lijkt mij eigenlijk geen speelgoed, toch? Is misschien een goed idee om ze het verschil te proberen te leren. Hier drinkt ze thuis altijd uit een (dik) glaasje, daar mag ze vanzelfsprekend niet mee lopen, laat staan smijten .
Hier ook wel de ervaring dat alle bekers wel eens lekken..maar hier de beste ervaringen met difrax en avent.
Ik heb de beste ervaring met nuby ik heb nu eentje met een rietje en ook een rietje in het bekertje zodat hij hem niet helemaal omhoog hoeft te houden en een super ding!