Anti-lek bekers (die ook echt anti zijn)

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door 2g4e, 3 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou ster, dan heb ik 5 maandagochtendbekers......

2. misa

misa Niet meer actief

Mepal bevalt hier het beste.

3. MamMo

MamMo Bekend lid

1 mrt 2011
    866
    86
    28
    Hema al genoemd, die bevalt hier het beste, meerdere geprobeerd, mepal, tommee tippee, maar die overleefden het gooi en smijtwerk van zoon niet. Hema kan blijkbaar wel tegen een stootje. Het is de niet doorzichtige zonder plaatjes. (blauw groen voor jongen, rood oranje geloof ik voor meisje)

4. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Nou, ik heb hier nu een beker van Tommee Tippee, en die gaat tot nu toe goed!

5. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    Hier ook Difrax, slechte ervaringen.....lekt inderdaad ook in de tas als we ´m meenemen en als ze er mee gooit gaat inderdaad het ventiel los en is het helemaal een kliederboel.
    Ga toch eens een ander merk proberen.

6. Loe

Loe Niet meer actief

van difrax klopt. gelukkig smijt hij er (nog) niet mee. Hema hebben we hier ook. Prima, maar drinken komt er niet makkelijk genoeg uit, en we hebben hier al een slechter drinker dus met zoveel zuigkracht moeten drinken was ook niet wat.

7. silvermist

silvermist Niet meer actief

van de blokker, hele simpele, mepal geloof ik :) ik heb ook alle merken getest helaas ;)

8. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    ik werk op een kdv en hebben daar al veel bekers geprobeerd. Hebben nu sinds een tijd de mepal en die bevalt veruit het beste!

9. Amfy

Amfy Niet meer actief

geen helaas mijn zoon wist ze echt allemaal te slopen!

10. Babel44

Babel44 Niet meer actief

Wat erg scheelt is zoals Suusjeuh ook al zegt sap apart geven in een bekertje, en in de anti-lek beker als je onderweg bent of er moet zonodig mee gesmeten worden alleen water of slappe kruidenthee erin. Dan kunnen natte plekken zo weer opdrogen in de meeste gevallen.

Waarom laten jullie dat smijten en/of heen en weer slepen eigenlijk uberhaupt toe, eten/drinken lijkt mij eigenlijk geen speelgoed, toch? Is misschien een goed idee om ze het verschil te proberen te leren. Hier drinkt ze thuis altijd uit een (dik) glaasje, daar mag ze vanzelfsprekend niet mee lopen, laat staan smijten :D.

11. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Hier ook wel de ervaring dat alle bekers wel eens lekken..maar hier de beste ervaringen met difrax en avent.

12. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.030
    1.852
    113
    Provincie Groningen
    De beker waar ik de beste ervaring mee heb zijn die van Friso.
    Helaas zijn ze niet meer te koop

13. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Ik heb de beste ervaring met nuby ik heb nu eentje met een rietje en ook een rietje in het bekertje zodat hij hem niet helemaal omhoog hoeft te houden en een super ding!

Deel Deze Pagina