kindje van 14 maanden alleen maar jengelen en huilen overdag

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door elsa, 3 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elsa

elsa Bekend lid

14 mrt 2007
    693
    0
    0
    eindhoven
    hoi,

florian is gecorrigeerd 14 maanden (2 weken te vroeg geboren) en altijd een erg ondernemend en vrolijk kereltje.

de laatste 2 weken is hij daarentegen ontzettend jengelig en huilerig, er is geen land mee te bezeilen eigenlijk. ken dat helemaal niet van hem. na een week moeilijk slapen gaat dat weer beter, maar voor de rest is het pet.

ook op het kdv gaat het op dit moment slecht, ik breng hem met een steen in mijn maag daar naartoe omdat hij daar ook veel huilt.

hij heeft geen koorts, maar heeft duidelijk iets onder de leden. tanden staan op doorkomen, maar dat is al 3 weken. is dat normaal dat het zo lang duurt?

qua sprongetjes zou hij nu juist in een goede periode moeten zitten, maar herkent iemand van jullie dit gedrag rond die leeftijd? ik word er echt heel moe van en vind het ook zielig voor hem.

alvast bedankt voor jullie reacties!

2. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

ons zoontje bleek ooronsteking te hebben... maar tandjes kunnen natuurlijk ook de boosdoener zijn. heeft hij verder helemaal geen symptomen? is hij onlangs verkouden geweest?

Deel Deze Pagina