Ben erg benieuwd waar jullie de babykamer gekocht hebben. Hebben jullie misschien nog tips van een leuke, betaalbare winkel? Ik woon zelf in Gelderland, misschien iets in deze provincie. Wil graag een beetje orienteren qua prijzen. Liefs
bij baby-dump, zit volgens mij ook wel in gelderland, de site is www.baby-dump.nl! is sowieso leuk om eens een keer doorheen te lopen! je kan via internet ook een gratis brochure aanvragen! groetjes
Ik heb me kinderkamer 2e hands op marktplaats gekocht en ziet er nog als nieuw uit. Me kinderwagen heb ik bij baby-dump gekocht in Beverwijk.
Ik heb mijn babykamer ook via marktplaats gekocht.. net zoals mijn 1ste kinderwagen (heb inmiddels al de 3de !) Ik heb eigenlijk veel via marktplaats gekocht.
De babykamer, de box en het badje (met toebehoren) hebben wij allemaal via marktplaats op de kop getikt. Groetjes
Wij hebben de kamer gekocht bij een grenenhandel in Tilburg. blankhoutenwereld.nl Erg leuk spul, en je kan vanalles aanpassen (deurtjes, plenkjes laatjes) omdat ze het speciaal voor je (op maat) maken! Het werd binnen 4 weken geleverd. Je moet het daarna nog wel zelf 'behandelen' (met lak, bijts of verf) en in elkaar zetten.
Ik heb mijn babykamer bij Duimeland in Arnhem Centrum gekocht. Waren we niet van plan, maar het was een showmodel die in de aanbieding was. In Arnhem zit trouwens ook een prenatal warenhuis ( bij Gelredome in de buurt. Babymax in Veenendaal is ook een uitstekende winkel, maar wel wat aan de prijs. Baby-Dump zit trouwens ook in Veenendaal. In Duiven zit babycenter Duiven geloof ik. Ik was daar weinig van onder de indruk. Sterker nog ik vond het een zooitje daar. Het is maar net wat je wilt. Ikea heeft ook best leuke dingetjes, en van de week liep ik door de trendhopper en zag dat ze daar ook best leuk geprijsde babymeubeltjes hadden. Succes!!
mijn kinderkamer komt bij babypark kesteren vandaan en mijn kinderwagen bij de babydump en veder heb ik ook heel veel op marktplaats gekocht
De ultieme tip die ik kreeg was: ga eens bij kleine zaakjes kijken. Wij hadden een schitterende babykamer gezien bij het Babypark, weet ik veel hoe veel euro en dan mocht je er voor 300 euro of zo gratis dingen bij uitzoeken (m.a.w. dat is alvast opgeteld bij de prijs van de babykamer) Maar bij een klein zelfstandig zaakje konden ze deze babykamer voor 550 euro minder leveren. Ook kun je daar vaker een goede deal sluiten. Als je bijvoorbeeld de kamer, kinderwagen e.d. daar koopt, maken ze er vaka een mooi prijsje van.
Ik kan een nieuwe kamer best betalen, maar ik vind het gewoon zonde van het geld. Ik kan waarschijnlijk een kamer overnemen van een collega van mijn vader. En als dat niet lukt, ga ik het via marktplaats proberen.
Onze kamer komt van Prenatal. Onze smaak kamer was ook nog 's in de aanbieiding én we kregen dat weekend ook nog 20% korting. Super deal dus!
Wij hebben de babykamer bij Prenatal gekocht. Wel prijzig maar ze hadden laatst 20% korting op de gehele collectie, dus toen hebben we maar gelijk doorgepakt.
wij hebben nog geen babykamer, natuurlijk... mara kan je wel twee site's geven... www.babysuperstore.nl www.gardo.nl hier snuffel ik graag!
Bedje en commode van Ikea Nieuw tegen marktplaatsprijzen En verder een gedeelte gekregen, geleend, met korting op de 9 maanden beurs etc.. Veel plezier met uitzoeken
Me vriend en ik hebben de baby meubels van me ouders kado gekregen. Ze hadden hem gekocht bij Leenbakker. Me vader wilde eerst zelf de baby meubels maken maar hij was bang dat hij het niet zou redden qua tijd. Oja bijna vergeten de baby meubels werden 3 dagen nadat me ouders ze hadden gekocht bezorgd.