Alleen die van Raid werken . Die zijn alleen te koop in Frankrijk en Italië . Hier werkt de spray van Jaico als enige door de combi van DEET met etherische olie. Ik ben extreem allergisch voor muggen dus heb behoorlijk ingekocht. Voor de jongste heb ik Care Plus natural met citroen en eucalyptus. Werkt ook erg goed.
We gaan in september naar italie, ik ga het onthouden. Over t algemeen hebben we zelden muggen in huis gelukkig. Maar nu ben ik liever voorbereid. Mn dochter is geprikt, maar dan buiten. Die heeft 3 grote plakkaten op dr arm, helemaal kapot gekrabt. Maar weet natuurlijk niet of dat muggen waren.
Hier ook italie. Jaico helpt tegen alle stekende beesten. Ik krijg hele schijven van muggen en hele dikke opgezette gewrichten dus heb veel ingeslagen. Wij hebben Jaico 50% en kinderen 9,5 en 20% . 20 doe ik op de kleding . Andere producten met alleen Deet helpen jier niet. Alleen Jaico. Nu in aanbieding bij Etos. Wij nemen ook goedkope vitrage mee en ducttape om een klamboe te maken op het terras vd bungalow. En die stekker doen we in een verlengsnoer en leggen we op tafel .
O, geen tijd meer dit weekend voor Etos. Maar dat doe ik dan volgende week wel. Ik had hier ook iets met DEET, een of andere roller, hielp ook niks. Wel fijn dat dat Jaico ook tegen andere prikbeesten helpt. Dochter dr armpje ziet er niet uit. De stacaravan waar we in italie in zitten heeft gelukkig horren.
Zie nu op mn nachtkastje dat ik al Jaico heb, wat dus niks deed. Is wel al jaren oud, verliest miss zn werking?