Groeien van buik

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Bodien, 16 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bodien

Bodien Fanatiek lid

15 mrt 2013
    1.614
    165
    63
    Ik heb het idee dat die de laatste weken niet veel gegroeid is. Maar voel mijn baarmoeder wel steeds meer naar boven gaan. Hebben jullie echt groeispeurten met jullie buik gehad? Of ging het geleidelijk?

2. Jojo1984

Jojo1984 Bekend lid

18 mrt 2012
    978
    0
    16
    Vrouw
    Groeispurten! Dan moest ik weer bloed prikken omdat ie te groot was en dan zat ie weer aan het minimum. Hij is nu psies goed :)

3. Bodien

Bodien Fanatiek lid

15 mrt 2013
    1.614
    165
    63
    Heb zelf ook echt het gevoel dat het speurten zijn

4. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Bij mij is het volgens mij geleidelijk gegaan. Kan niet zeggen dat mijn buik in een week tijd enorm gegroeid was, of weet ik in hoeveel tijd.

5. Searwen

Searwen Actief lid

22 mrt 2013
    311
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mij gaat het heel geleidelijk, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik ziek thuis zit, veel rust neem.

6. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Hier ook groeispurten. Vooral na de 20 weken! heb paar keer een dag gehad dat ik wel een skippybal leek(en me ook zo voelde, hihi). Volgende dag was het dan weer "over". Ik begin vanaf de 30 week ook echt hard te groeien in omvang, echte zwangerschapsbuik. Ook last met liggen in bed, van de ene zij op de andere en dan weer even op mijn rug om vervolgens weer anders te gaan liggen door rugpijn...Word snachts zo stijf als een hark, ga er smorgens soms heel vroeg uit omdat ik het stilliggen niet meer volhou. Als ik dan in beweging ben zijn de klachten weg.
    Ben blij dat het nu pas is, dat harde groeien, moest er niet aan denken om met 20 weken al met deze klachten te lopen! Het is niet erg prettig, maar het einde is in zicht, ben eind aug. uitgerekend, dus dat is mooi te overzien. Nog paar weekjes volhouden.

7. ashleyp

ashleyp Niet meer actief

Verschillend. Tot 20 weken zag je bij mij niet veel. Vanaf 20 weken begon mijn buik geleidelijk te groeien. Vanaf 30 weken ging het echt met spurten en had ik echt een zwangere buik.

8. peelen1981

peelen1981 Actief lid

15 jun 2012
    179
    0
    0
    paarden
    tolkamer
    Bij mij na de 20 week en nu pfff nu gaat ineens echt heel hard

9. boeboe

boeboe Bekend lid

23 apr 2012
    628
    0
    0
    ja ik dacht ook al...waar Blijft die buik dan..
    maar ja ik merk nu dat ie wel groeit hoor..geleidelijk

10. peelen1981

peelen1981 Actief lid

15 jun 2012
    179
    0
    0
    paarden
    tolkamer
    Ja dat had ik ook dacht komt er nog wat van hihi maar nu heeerrrlijk buikje niet te groot gewoon heerlijk

11. Liekj

Liekj Niet meer actief

Groeispurten! :)

Deel Deze Pagina