Anti reuk frituurpan

Discussie in 'De lounge' gestart door sidmick, 22 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.798
    4.181
    113
    Voor het eerst in mijn leven ben ik van plan een frituurpan aan te schaffen. Met steeds vaker vriendjes o bezoek en neefjes die logeren lijkt het toch handig. Maar ik vind die dingen zo stinken.nu zag ik dat er ook frituur pannen zijn met anti reuk filter. Iemand hier ervaring mee, werkt dit echt?

2. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

nee eerlijk gezegd niet.;) heb zelf friteuses verkocht dus weet wel een beetje waar ik het over heb, wil je echt zo min mogelijk reuk dan moet je een friteuse nemen met een koolstoffilter. maar die zijn duur!:$;)

3. tulip

tulip Niet meer actief

haha, zoals ik het lees ga je een grote stap in je leven gaat zetten.:p;)

Maar even serieus ik heb er ook geen ervaring mee, ook nog niet gehoord van anderen ofzo!

4. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Een frietpan stinkt eigenlijk helemaal niet als je goede olie gebruikt en op tijd verschoont, wij hebben er geen last van behalve als ie verschoont moet worden dan heb je zo'n walm van lucht. En wij hebben gewoon de allergoedkoopste frietpan ongeveer..

5. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Gewoon de frietpan in de schuur zetten en daar friet bakken ipv binnen, nergens last van zo :)

6. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    werkt voor geen meter. ik gebruik frituurolie en ververs echt erg vaak terwijl we haast nooit friet zelf maken. stinkt echt heel de avond nog wel en dan staat hij zelfs onder de afzuigkap als hij aan staat

7. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    bak je ook heet genoeg (veel mensen bakken niet op de goede temperatuur) daardoor word je vet sneller vies.