Voor het eerst in mijn leven ben ik van plan een frituurpan aan te schaffen. Met steeds vaker vriendjes o bezoek en neefjes die logeren lijkt het toch handig. Maar ik vind die dingen zo stinken.nu zag ik dat er ook frituur pannen zijn met anti reuk filter. Iemand hier ervaring mee, werkt dit echt?
nee eerlijk gezegd niet. heb zelf friteuses verkocht dus weet wel een beetje waar ik het over heb, wil je echt zo min mogelijk reuk dan moet je een friteuse nemen met een koolstoffilter. maar die zijn duur!
haha, zoals ik het lees ga je een grote stap in je leven gaat zetten. Maar even serieus ik heb er ook geen ervaring mee, ook nog niet gehoord van anderen ofzo!
Een frietpan stinkt eigenlijk helemaal niet als je goede olie gebruikt en op tijd verschoont, wij hebben er geen last van behalve als ie verschoont moet worden dan heb je zo'n walm van lucht. En wij hebben gewoon de allergoedkoopste frietpan ongeveer..
werkt voor geen meter. ik gebruik frituurolie en ververs echt erg vaak terwijl we haast nooit friet zelf maken. stinkt echt heel de avond nog wel en dan staat hij zelfs onder de afzuigkap als hij aan staat
bak je ook heet genoeg (veel mensen bakken niet op de goede temperatuur) daardoor word je vet sneller vies. Ook verkeerd frietvet, als ik die van de lidl pak dan stinkt het een uur in de wind terwijl van Remia amper stinkt (ja je ruikt altijd wel wat maar het "stinkt" dan ook als je hebt lopen roerbakken of wat dan ook.. niet erger dan dat.
hoi, je kan het wel oplossen door een tefal friteuse te kopen: effe snel een linkje gevonden Tefal FZ 7000 friteuse | BESLIST.nl | v.a. € 141
Die had ik ook al gezien maar daar kunnen maar beperkt spullen in. Ach misschien moet ik me voor die vier a vijf keer per jaar dat dat ding aanstaat me maar even over de lucht heen zetten
Kan me ook niet voorstellen dat zo'n deksel werkt, als je de deksel opent dan komt de geur er ook uit..... hier staat het dan ook in de blokhut en dan heb je nergens last van.
Hm.... de schuur zou kunnen. ALhoewel ik me met dit weer ook niet eerst door 20 meter tuin zie ploeteren voor een paar frietjes haha
Deze heb ik net verkocht via mp. En het klopt echt, hij stinkt niet. Had m altijd in de keuken staan, met de wazemkap uit.