Anti reuk frituurpan

Discussie in 'De lounge' gestart door sidmick, 22 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.798
    4.181
    113
    Voor het eerst in mijn leven ben ik van plan een frituurpan aan te schaffen. Met steeds vaker vriendjes o bezoek en neefjes die logeren lijkt het toch handig. Maar ik vind die dingen zo stinken.nu zag ik dat er ook frituur pannen zijn met anti reuk filter. Iemand hier ervaring mee, werkt dit echt?

2. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

nee eerlijk gezegd niet.;) heb zelf friteuses verkocht dus weet wel een beetje waar ik het over heb, wil je echt zo min mogelijk reuk dan moet je een friteuse nemen met een koolstoffilter. maar die zijn duur!:$;)

3. tulip

tulip Niet meer actief

haha, zoals ik het lees ga je een grote stap in je leven gaat zetten.:p;)

Maar even serieus ik heb er ook geen ervaring mee, ook nog niet gehoord van anderen ofzo!

4. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Een frietpan stinkt eigenlijk helemaal niet als je goede olie gebruikt en op tijd verschoont, wij hebben er geen last van behalve als ie verschoont moet worden dan heb je zo'n walm van lucht. En wij hebben gewoon de allergoedkoopste frietpan ongeveer..

5. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Gewoon de frietpan in de schuur zetten en daar friet bakken ipv binnen, nergens last van zo :)

6. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    werkt voor geen meter. ik gebruik frituurolie en ververs echt erg vaak terwijl we haast nooit friet zelf maken. stinkt echt heel de avond nog wel en dan staat hij zelfs onder de afzuigkap als hij aan staat

7. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    bak je ook heet genoeg (veel mensen bakken niet op de goede temperatuur) daardoor word je vet sneller vies.
    Ook verkeerd frietvet, als ik die van de lidl pak dan stinkt het een uur in de wind terwijl van Remia amper stinkt (ja je ruikt altijd wel wat maar het "stinkt" dan ook als je hebt lopen roerbakken of wat dan ook.. niet erger dan dat.

8. pauly

pauly Bekend lid

9 nov 2007
    825
    0
    0
    Rotterdam
  9. Vlekje

Vlekje Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.443
    0
    0
    voedingsdeskundige en eigenaresse van: kwestievanv
    Somewhere over the rainbow
    bakje schoonmaakazijn ernaast zetten, is de geur binnen 1 a 2 uurtjes weg

10. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.798
    4.181
    113
    Die had ik ook al gezien maar daar kunnen maar beperkt spullen in. Ach misschien moet ik me voor die vier a vijf keer per jaar dat dat ding aanstaat me maar even over de lucht heen zetten

11. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    helemaal mee eens!!!

12. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Kan me ook niet voorstellen dat zo'n deksel werkt, als je de deksel opent dan komt de geur er ook uit..... hier staat het dan ook in de blokhut en dan heb je nergens last van.

13. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Deksel voorkomt ook alleen het spetteren van het vet...

14. Marlous28

Marlous28 Fanatiek lid

5 mei 2010
    2.645
    0
    36
    Twente
    Hier staat ie ook in de schuur. Maakt niet uit wat voor vet ik gebruik, hij blijft lang ruiken.

15. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.798
    4.181
    113
    Hm.... de schuur zou kunnen. ALhoewel ik me met dit weer ook niet eerst door 20 meter tuin zie ploeteren voor een paar frietjes haha

16. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Deze heb ik net verkocht via mp. En het klopt echt, hij stinkt niet. Had m altijd in de keuken staan, met de wazemkap uit.

Deel Deze Pagina