Ik gebruik altijd micro vezel doekjes, Met een droogdoekje veeg je het weg en dwarreld het weer rond, om het dan weer ergens anders neer te ploffen. Met de microvezel doekjes blijft het bij mij zelden liggen en neemt het doekje het gewoon mee
Ze gaan gewoon in de wasmachien 60 graden (trouwens geen stomme vraag) Ik heb zelf in de schoonmaak gewerkt en mijn man nog steeds en heb geleerd om het doekje te vouwen Dus 2x opvouwen als een vierkant en dan iedere keer een andere kant te gebruiken, lastig uitleggen zo Als je alle kanten heb gehad hoppa in de was. Ze gaan heel erg lang mee trouwens Je mag ze niet met wasmiddel wassen en juist wel in de droger doen
Hey zo'n ding heb ik ooit van mijn oma gehad die zei dat het goed was, heb het in de kast gegooid omdat ik dacht '' Heb ie dr weer '' ( ze komt namelijk wel eens vaker met gekke dingen ) altijd gedacht dat een '' wonder '' doekje was om bv je tafel mee schoon te maken hahahaha
Yeps hier ook hoor,, maar dat haalt juist alle klein stofdeeltjes uit de doeken en maakt het statisch
aha, van mij mochten ze dus nooit in de droger, dacht dat dat namelijk niet mocht...zo kom je nog eens iets te weten..
Handig he Ik ben zoooo'n leek in zulke dingen hihihihi .. altijd handig zo'n lounge waar je allerlei vragen kan stellen
die microvezel doekjes maak je die ook nat? of ga je het droog de stof afvegen? Zat de laatste tijden toevallig ook te denken hoe ik op een betere en makkelijke manier de stoffen kan afvegen?