Haai ik wil mijn sport weer gaan oppakken maar omdat mijn man 80 uur in de week werkt zit ik met oppas, hoe doen jullie dat? bij ons in de stad is er nog geen sportclub met kinderopvang want dat zou ideaal zijn. ik heb ook niet iemand die wekelijks 2 uurtjes wil en kan oppassen in de avond als ze slaapt. hoe doen jullie dat? en wat doe je dan? ik kan wel elke dag een half uur gaan wandelen en dat doe ik ook al maar ik mis dat kleine stukje voor mezelf, ik werd altijd heel blij van sporten, dat mis ik een beetje.
Ik sport bij Health City en daar zit een kinderopvang inbegrepen health city zit overal in Nederland dus misschien ook bij jou in de buurt, ookal is het niet perse in jouw stad. Of ik breng de kids naar mijn moeder als de opvang niet open is. Anders is babyzwemmen een oplossing, zijn jullie samen aan het bewegen
Op de uren sporten dat je man niet werkt, bijv zondag ochtend ofzo? Of laat in de avond? Is dat geen optie?
Health City inderdaad. Hier ook, hoewel ik er nog geen gebruik van heb gemaakt... Verder zou ik het ook niet weten... Als ik even een uurtje of zo weg moet, dan bel ik mijn moeder. Die woont vlakbij. Je kunt trouwens ook lekker gaan lopen met de kinderwagen/buggy. Flink de pas erin. Da's ook sporten.
als mijn man niet werkt wil ik ook graag bij hem zijn en laat in de avond ben ik een dweil ik ga eens googlen op health city!
IK snap dat als je man eindelijk thuis is dat je graag bij hem bent! Health City is wat dat betreft ideaal! En inderdaad met het lekkere weer strakkies lekker buiten wandelen met de kids, ook erg goed
hier doen we veel met de babyfoon, is er geen buurvrouw die af en toe even wil oppassen met de babyfoon?
Ik sport daarom dus niet. Mijn man is door zijn werk alleen in de weekenden thuis. De weekenden zijn voor ons 'heilig' en besteden we dus ook echt als gezin samen, dus dan ga je niet sporten. Mijn moeder zou best wel kunnen oppassen, maar het is natuurlijk wel een structureel iets, en dat wil ik niet van haar vragen. Heb liever dat ze een keer oppast als het echt nodig is. En hier in de buurt hebben we dus ook geen sportschool met opvang.
Ja, das eigenlijk wel logisch ja. Of anders lekker thuis sporten? Trap op en af rennen, spieroefeningen voor de TV, fitness dvd van Patricia Paay
ik kan ook niet sporten omdat ik daar geen oppas voor kan vinden. Ik ga gewoon heel veel wandelen en doe thuis de gewonen huis tuin en keuken rekkingen
ja thuis sporten en wandelen doe ik ook al hoor, maar sporten vind ik lekkerder als je ook echt buiten de deur bent geweest (zit vast tussen de oortjes) ik heb al een hometrainer staan ook. wandelen heb ik net even lekker gedaan, anders doe ik dat voorlopig wel elke dag om eens te kijken of ik me dan wat beter ga voelen. health city zit hier niet in de buurt, de dichtst bijzijnde is een half uur rijden, ik woon vlakbij Zwolle en daar zit er niet eens een? anyway, thnxx allemaal wie weet komt er binnenkort wel een health city in de buurt, er zit hier wel een achmea health center en daarvan had ik ook wel opvang verwacht, helaas niet.