Hallo Heeft er toevallig iemand een leuk, niet al te duur, idee voor een teamuitje? Het zal voor ongeveer 20 dames zijn. Het idee is om gewoon een gezellig dag te hebben samen. Welke activiteiten zijn dan leuk om te doen? Alvast bedankt voor de ideeën!
Een escape room of prison break lijkt mij eens een keer leuk om te doen, maar weet niet wat voor type meiden het zijn?
Klinkt al leuk! De escape zou wel passen maar een high tea ook dus verschillende types in ons team Allebei is ook een leuk idee..
Ik zou iets kiezen wat je collega's niet zomaar zelf ook zouden doen. Dus iets uitzonderlijks zeg maar. Escaperoom zou ik blij van worden. High tea absoluut niet, ijs café in Amsterdam lijkt mij ook leuk. Wij zijn toen ook bij het comedy café geweest. Vond ik ook leuk. Afgelopen jaar een griezel tocht gehad met Halloween (met eten)
wij hebben in Amsterdam eens een keer gegeten in het donker... Weet ff niet hoe dat heet, maar dat was ook wel een hele ervaring.. Zou ik idd zelf nooit regelen, maar vond het super
Ik weet niet uit welke regio je komt, maar dit vind ik een leuk intitiatief. Zelf kiezen uit verschillende workshops passend bij de doelgroep. Iets te vieren? | LIVET!