lange heren t-shirts...

Discussie in 'De lounge' gestart door Eeksie, 31 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eeksie

Eeksie Bekend lid

10 jun 2011
    640
    0
    16
    Drenthe
    Mijn man is lang, 2,05 meter. Nu is het altijd een ramp om t-shirts (en truien/vesten e.d.) te vinden die lang genoeg zijn. Zijn er hier nog dames die een tip hebben waar ze langere shirts verkopen? Hij is eigenlijk best wel toe aan nieuwe, maar ik kan ze simpelweg niet vinden!

2. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    dat probleem ken ik:( lang en smal...

3. Janneke21

Janneke21 Fanatiek lid

25 jul 2008
    1.945
    0
    0
    Kinderopvang en studerend
    Hiphop/Urban merken als Southpole, Rocawear, Sir Benni Miles, Sean John.. vallen lang.. Maar daar moet je wel van houden, al heb je die ook gewoon helemaal effen bijvoorbeeld.

4. Eeksie

Eeksie Bekend lid

10 jun 2011
    640
    0
    16
    Drenthe
    @Janneke21: Dank je wel! Alleen van Southpole heb ik de lengte kunnen vinden, maar is nog wat aan de korte kant...

@guppekop: Inderdaad! Lastig he!

5. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    nou ik kijk even mee mijn man is "maar 196 cm maar in verhouding een heel lang bovenlijf, hij heeft spijkerbroekmaat lengte maar 34 (niet zo heel lang dus) als je 3XXXL zou kopen past het redelijk maar dan is het vaak ook te breed, nu is mijn man niet heel smal dus dat is een voordeel haha maar mooie shirts voor hem zou ik ook wel eens leuk vinden!

6. Sylvia1982

Sylvia1982 Niet meer actief

Oh,dit probleem herken ik... mijn mannetje is 1.98 m ofzo.. broeken qua lengte 36,is nog redelijk te vinden maar t-shirts..pff.. heb wel gemerkt dat Lonsdale ook best grote t-shirts hebben en die niet na 1x wassen te klein zijn...
    Misschien is dat een idee...

7. angel81

angel81 Bekend lid

10 apr 2007
    920
    0
    0
    Je moet vooral op zoek naar nederlandse merken zoals jc rags en gstar. Die zijn gewoon langer omdat nederlandse mannen langer zijn dan de meeste andere landen.

8. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    nou das ook zoiets idd vind ik eindelijk wat langs was ik het normaal op 30 graden dan krimpt het toch weer te klein haha

9. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Mijn man is 1.90.... dus niet zo lang als de jouwe. Maar bij hem zitten G-sus shirts wel erg goed. Vallen mooi smal en wat langer dan gemiddeld.

10. Eeksie

Eeksie Bekend lid

10 jun 2011
    640
    0
    16
    Drenthe
    K zal morgen weer even druk op zoek... Dank jullie alvast voor de tips!!

11. Vlijtigliesje

Vlijtigliesje Actief lid

12 sep 2009
    236
    2
    0
    NULL
    NULL
    Mooxx
    Vroeger was dit de winkel High & Mighty, daar kocht mijn vader altijd (2,04m).

Deel Deze Pagina