Tja, dat is het ergste.. Het duurt nog zolang.. en nou gaat de tijd helemaal langzaam.. Moet 11 januari ongesteld worden! Ik zal ff in je topic kijken
is goed, wil je dan ook ff reageren Je moet je zowiezo nite druk gaan makne dat heeft helemaal geen zin!En anders moet je ff de dokter bellen, want denk dat het idd 7 dagen is hoor..Dat is meestal zo!En stel de dokter zegt nee het is langer dan kun je nog een testje doen! Succes!
Ik weet niet precies hoelang je moetwachten!Ik ben daar eigelijk ook onbekend mee!Maar dan moet je gewoon ff naar de dokter gaan en je verhaal uit leggen lijkt mij?
Natuurlijk kan je nu een testje doen, je laatste onveilige contact was op 11 december? Je moet minstens 14 dagen rekenen voor je kan testen, en die zijn al voorbij, dus... . Ik denk dat het bijna niet mogelijk is dat je zwanger bent, maar haal morgen voor je eigen gemoedsrust een testje en dan ben je gerust!
Ik heb het idee dat ik een beetje een dikkere buik heb gekregen.. Ook zijn mijn tepels iets bruiner dan normaal, of kan je die verschijnselen nog helemaal niet zien en verbeeld ik me dit allemaal maar?
Je bent de vorige stopweek gewoon ongesteld geworden, je had een normale doorbraak bloeding dus je bent NIET zwanger! Doe gewoon zo snel mogelijk een testje, dan ben je gerust! Maar die dikkere buik en donkerdere tepels zijn heel waarschijnlijk gewoon verbeelding. Loop jezelf toch niet gek te maken en doe een testje!
Tja, durf niet zo goed zo'n testje te gaan halen, je bent hier nogal bekend zeg maar, dus dan denkt de een dat je zwanger bent, het verhaaltje gaat door en vervolgens hoor je 2 dagen later dat je zwanger bent.. Verderop zou het wel kunnen, maar daar heb ik eigenlijk geen tijd voor door me werk..
En kan een vriendin het niet voor je meebrengen van in de buurt? Of gewoon als je boodschappen gaat doen? In de meeste grote warenhuizen hebben ze die tests ook!
Najah, uiteindelijk toch geen testje meer gehaald.. Vandaag of morgen moet ik ongesteld worden, hopelijk gebeurd dat ook! Mja, als ik dan al die andere verhalen van andere meiden weer lees op dit forum gaak mezelf weer druk maken.. Zijn er andere mensen die hun mening over mijn verhaal willen geven? Thx..
Ja ik heb wel een mening over de situatie. Jezelf bij elkaar rapen en gewoon een testje halen. Winkels zijn open, dus binnen een uur heb je dan 100 % zekerheid.Daarnaast is een test het enige dat er iets zinnigs over kan zeggen Je kunt het wel uitstellen, maar je zult er toch even aan moeten geloven. Gewoon doen dus. Succes!