Zou het zo zijn?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Elk, 5 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elk

Elk Lid

5 nov 2008
    19
    0
    0
    Hoi hoi,

Mijn eerste dag van mijn menstruatie deze cyclus is 15 december geweest. Nu heb ik sinds ca een week dat ik erg misselijk ben met het avondeten en soms ook op andere momenten van de dag, vooral wanneer ik moet eten maar ook soms wanneer dit niet zo is. Ook heb ik al een aantal dagen last van erge hoofdpijn, een erg zeurderig gevoel en mijn borsten zijn ook wat gevoelig. De misselijkheid en hoofdpijn hebben iig niet het 'ik ben grieperig' gevoel.
    Zou het zo zijn of zou ik dingen zien die er niet zijn....
    Graag hoor ik jullie mening!

Tnx!

Groetjes

2. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Tja het zijn wel typische klachten, maar merk ook bij mezelf en hier op het forum dat wanneer je eenmaal zwanger wilt worden je ook beter op je lichaam gaat letten en dan ook allemaal "dingetjes" voelt die je anders niet zo waren opgevallen.
    Heb je een regelmatige cyclus? weet je wanneer je eisprong was? Wanneer je dit weet dan weet je ongeveer wanneer normaal ongesteld zou moeten worden en weet je ook wanneer je ongeveer kan gaan testen. Succes!

3. Elk

Elk Lid

5 nov 2008
    19
    0
    0
    Heb ondertussen idd een regelmatige cyclus. Moet aanstaand weekend ongesteld worden.. Hoop het eigenlijk van niet uiteraard maar durf niet te veel te hopen. Net wat je zegt: omdat je er zo mee bezig bent voel je misschien ook te veel.. Vind het zo spannend allemaal!

Groetjes !

4. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Haal iig die test maar in huis, want het zijn wel bepaald soort klachten haha... Ben benieuwd. Laat je het wel weten?

5. Elk

Elk Lid

5 nov 2008
    19
    0
    0
    Doe ik! Ik laat het weten!

6. Janneke G

Janneke G Actief lid

31 okt 2008
    204
    0
    0
    Front office medewerker
    Venlo
    hihi, klinkt als....
    we horen het wel!

7. bloem31

bloem31 Actief lid

10 jul 2007
    388
    0
    0
    Hier ook hetzelfde en dan vanaf kerstavond dat ik me zo beroert voel en zere borsten heb.
    Morgen moet ik ongesteld worden......hopen maar dat dit niet gaat gebeuren!

8. booboo22

booboo22 Bekend lid

14 okt 2008
    929
    0
    0
    Brabant
    hier ook een sinds vandaag knallende hoofdpijn en sinds 3 dagen pijnlijke borsten die af en toe ineens erg jeuken :S:S, al 2 nachten niet in slaap kunnen vallen.....hmmm

9. Elk

Elk Lid

5 nov 2008
    19
    0
    0
    Spannend! We houden elkaar op de hoogte!

10. zeeland

zeeland Actief lid

1 okt 2007
    119
    1
    0
    hoi,
    k ken dat gevoel, met onregelmatige cyclus is t hier ook altijd russisch roulette, ik 'voel' ook vanalles, zijn mn borsten nou opgezet :rolleyes:

maar idd, je gaat te veel op je lijf letten. K zou ergens tussen afgelopen vrijdag en eind deze week ongesteld kunnen worden, elke keer als je wat voelt of naar de wc gaat blijft spannend...

duimen (en geduld) maar!

11. marijke88

marijke88 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.996
    0
    36
    kop van n-h
    ik heb echt een ontzettend regelmatige cyclus, ben altijd precies om de 28 dagen en een heel enkele keer een halve dag later maar dat is ook het maximum.
    Ik voel het ook altijd al een paar dagen van te voren dat ik moet gaan menstueren maar dit keer dus niet! :confused:
    Heb helemaal geen menstruatieklachten die er anders altijd allang zijn.
    Het enige dat anders is is dat me gezicht ineens vrij van pukkels is terwijl die deze cyclus ontzettend aanwezig waren en dat ik ontzettend zachte borsten heb (na een paar dagen hard)
    Zou ik zwanger kunnen zijn? Durf nog geen test te doen want dan is de teleurstelling zo groot als t niet zo is

12. Elk

Elk Lid

5 nov 2008
    19
    0
    0
    Helaas... toch nog ongesteld geworden. Wel overtijd maarja, dus met een heel andere reden. Nou vol goede moed: nieuwe ronde, nieuwe kansen!

13. Elk

Elk Lid

5 nov 2008
    19
    0
    0
    Ow Marijke en ik zie dat jij wel zwanger bent! Gefeliciteerd joh! Superleuk! Geniet ervan!

Deel Deze Pagina