antibiotica en de pil kan ik zwanger zijn?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door trotsemamavan03, 21 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xxisoldexx

xxisoldexx Fanatiek lid

1 apr 2009
    1.538
    4
    0
    hmzzz toen ik vluchtig naar die foto keek zag ik ook wel een licht streepje ;)

2. angel229

angel229 Niet meer actief

Zou even bloed op HCG laten prikken, heb je meer zekerheid. Dit kan via de assistente van de huisarts en vraag of ze er CITO opzetten. Dat houdt in dat ze vandaag nog een uitslag doorgebeld krijgen van het ziekenhuis. Ik durf van de foto niks te zeggen. Zie heel minimaal iets van een streepje (denk ik).

3. trotsemamavan03

4 mrt 2009
    56
    0
    0
    moeder/huisvrouw
    oosterhout
    hallo dames

ben ff weg geweest en onder tussen is mijn urine op kweek gezet omdat er nog steeds een ontsteking zit en me buik mega opgezet is dus gaan ze nu in het lab kijken wat er aan de hand kan zijn en heb een zwaardere kuur mee gekregen
    toch is mij geadviseerd nog een test te doen dus heb ik dat gedaan van het kruidvat geeft hij dit aan:$ zie foto en ik kan het nog steeds niet geloven dat het kan dus bij de appotheek nog 1 gehaald eigen merk en die gaf weer negatief aan dus weet nu nog niks:x
    wat vinden julie van die kv test?????

4. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Ik zie toch duidelijk een streepje staan! Misschien morgen nog eens een test doen, met de k2v5 (die zijn iets gevoeliger)?

5. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ik zie alleen een pennenstreepje, en dat is meestal niets... je kan beter die goedkope 2v5 van het kruidvat kopen, die zijn veel duidelijker...

6. trotsemamavan03

4 mrt 2009
    56
    0
    0
    moeder/huisvrouw
    oosterhout
    ja dat wilden ik eigenlijk al halen maar die waren er niet meer bij het kv dus had ik deze maar meegenomen en ik had gehoord dat die test vrij gevoelig is in vergelijking met bepaalde andere testen biju de ene test hebben ze meer hcg hormoon nodig voor positief als de andere schijnbaar dus ik wacht idd nog even af en dan doe ik na het weekend nog een test van het kv kijken of die dan duidelijker is

7. angel229

angel229 Niet meer actief

Er staat wel duidelijk een streepje.

8. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Zo'n pennenstreepje zegt idd meestal niets.

Ik zou toch nog even op jacht gaan Nasr die 2v 5

9. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Of een digitale van Clear Blue...dat staat er gewoon zwanger of niet zwanger.....en eventueel die met het aantal weken

10. OnzeSpruit

13 jul 2011
    19
    0
    0
    Zit nog op school
    Sprang-Capelle
    kan je zwanger zijn: Ja...

De pil beschermt niet als je aan antibiotica zit...
    x

11. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Niet iedere AB heeft invloed op de pil.

12. warhoofd

warhoofd Bekend lid