Zou even bloed op HCG laten prikken, heb je meer zekerheid. Dit kan via de assistente van de huisarts en vraag of ze er CITO opzetten. Dat houdt in dat ze vandaag nog een uitslag doorgebeld krijgen van het ziekenhuis. Ik durf van de foto niks te zeggen. Zie heel minimaal iets van een streepje (denk ik).
hallo dames ben ff weg geweest en onder tussen is mijn urine op kweek gezet omdat er nog steeds een ontsteking zit en me buik mega opgezet is dus gaan ze nu in het lab kijken wat er aan de hand kan zijn en heb een zwaardere kuur mee gekregen toch is mij geadviseerd nog een test te doen dus heb ik dat gedaan van het kruidvat geeft hij dit aan zie foto en ik kan het nog steeds niet geloven dat het kan dus bij de appotheek nog 1 gehaald eigen merk en die gaf weer negatief aan dus weet nu nog niks:x wat vinden julie van die kv test?????
Ik zie toch duidelijk een streepje staan! Misschien morgen nog eens een test doen, met de k2v5 (die zijn iets gevoeliger)?
ik zie alleen een pennenstreepje, en dat is meestal niets... je kan beter die goedkope 2v5 van het kruidvat kopen, die zijn veel duidelijker...
ja dat wilden ik eigenlijk al halen maar die waren er niet meer bij het kv dus had ik deze maar meegenomen en ik had gehoord dat die test vrij gevoelig is in vergelijking met bepaalde andere testen biju de ene test hebben ze meer hcg hormoon nodig voor positief als de andere schijnbaar dus ik wacht idd nog even af en dan doe ik na het weekend nog een test van het kv kijken of die dan duidelijker is
Of een digitale van Clear Blue...dat staat er gewoon zwanger of niet zwanger.....en eventueel die met het aantal weken