Tussenbloedingen na stoppen nuvaring

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Kim11, 13 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Omdat ik plotseling last kreeg van melkproductie ben ik weer gestopt met de nuvaring. Heb dit middel de afgelopen jaren veel gebruikt, her en der een paar maanden niet maar heb er nooit problemen mee gehad.

Dit was de eerste keer dat dit gebeurde, ik heb hem uiteindelijk eruit gehaald toen de 3 weken voorbij waren, de melkproductie ging langzaam weg, de steken zijn er nogsteeds.

Huisarts heeft vanalles nagekeken, volgens haar waren de hormonen in mijn lijf normaal, borstkanker is naar gekeken en bleek het ook niet te zijn, zwangerschap is helemaal niet aan de orde.

Maar nu heb ik opeens tussenbloedingen, heb dit nog nooit in mn leven gehad. Ik lees op internet veel over tussenbloedingen tijdens de eerste maanden gebruik van anticonceptie maar eigenlijk niemand die dat kreeg na het stoppen van anticonceptie.

Ik heb de ring eind vorige maand eruit gehaald, 1e van de maand kreeg ik mijn gebruikelijke 3 daagse ongesteldheid, en nu ben ik sinds 2 dagen weer ongesteld.

Heeft hier iemand zoiets meegemaakt? Ik overweeg om een nieuwe afspraak bij de huisarts te maken, maar ik wil ook weer niet als een paniekerige zeurkous overkomen.

2. Stephake23

4 jun 2015
    51
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik ben eind augustus gestopt met de pil. Daarna gwn regels gehad. En vorige week een hele week last gehad vn zn bloedingen. Een dag helder rood, dan bruinverlies, danweer rood.... Altijd licht en nooit lang per dag dus nizt mijn regels. Wel ambetant. Maar dat is nu gestopt...

Deel Deze Pagina