gestopt met de pil

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Baby Boo, 11 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Baby Boo

Baby Boo Lid

29 jun 2008
    37
    0
    0
    Oppas Mama
    Hallo Allemaal, :)
    Ik ben hier nieuw,
    Zal me ff voor stellen ik ben Malou
    Ik ben sinds donderdag gestopt met de pil,
    Ik heb hier voor de prikpil gehad en ben hier sinds 2007 mei gestopt toen had ik me nieuwe shot moeten hebben,
    Ik Hoop dat ik snel in zwanger word
    Maar hoelang duurde het bij Somige van jullie na de diane pil?
    Ik ben ook gestopt met roken,
    En achol drinken ik wil echt zo gezond mogelijk gaan leven en slik Ook al Foliumzuur,

Liefs Malou,

2. marial

marial Lid

23 jan 2007
    45
    0
    0
    amsterdam-z.o
    hoi baby boo,

Ik ben met diane pil gestopt na ongeveer 23/24 jaar. Ik werd al bij volgende cyclus al ongesteld. Twee maanden later werd ik zwanger, helaas mk met 8 weken.
    Dit is wat mij is overkomen, bij jou kan het miscchien anders gaan. Het verschilt per persoon. Soms een jaar, soms paar maanden, etc. En je kan ook ontpil verschijnselen krijgen die op zwangerschapssymptomen kan lijken.
    Dus laat je door je lichaam niet gek maken.
    Ik wens veel geluk met zwanger worden en..positief blijven ook al gaat het soms down.

:thumup: , marial

3. Baby Boo

Baby Boo Lid

29 jun 2008
    37
    0
    0
    Oppas Mama
    Hey Marial

Dankje wel voor je berichtje!

Ik weet wel dat toen ik in dec gestopt was met de prikpil ik ook heel snel ongesteld weer werd en ook elke maand,
    Maar vanwege me acnee probleem was ik weer aan de diane pil gegaan,

Maar Heb je wel al kinderen of dat niet?
    Nou ik hoop dat het voor jou Ook snel raak mag zijn!

zou ik nu ook al met de agenda er bij klussen of het lekker op ze beloop laten?

Liefs Malou,

4. marial

marial Lid

23 jan 2007
    45
    0
    0
    amsterdam-z.o
    hoi malou,

Nee, ik heb geen kinderen maar wil het heel graag. mijn biologische klok maakt onzettend lawaai.
    Als ik jou was, niet aan hand van agenda klussen.
    Als je volgens agenda gaat klussen dan wordt het zo verplichting en niet leuk meer op gegeven moment, zeker niet voor je man/vriend.
    Klussen moet je eigenlijk gewoon spontaan doen, gewoon laten komen en FUN hebben.
    zorg er gewoon voor dat je paar dagen voor je vruchtbare dagen begint met klussen. Of gewoon doen wanneer je zin in heb.

:thumup:, marial

5. Baby Boo

Baby Boo Lid

29 jun 2008
    37
    0
    0
    Oppas Mama
    Hey !
    Okee 38 ja ik heb ook zo veel op google gelezen er over als het binnen een half jaar niet lukt kan je tog al naar de huisarts?
    Dat zou ik dan wel doen als ik jouw was,

Ja dat d8 ik al gewoon gaan klussen wanneer we het leuk vinden,;)

Heb jij dat Ook dat alles en iedreen om je heen zwanger is of al een kindje heeft,
    Dan denk ik echt Ik wil Ook....

Ik heb trouwens een vriend,
    Van 24,
    Sinds wanneer ben jij er mee bezig?
    Liefs :D(K)

6. marial

marial Lid

23 jan 2007
    45
    0
    0
    amsterdam-z.o
    hoi hoi,
    Ik kan naar de ha gaan maar nee. Ik heb zo van kleine komt of komt niet. Ik wil geen ivf of dat soort dingen. Gewoon de natuur gang laten gaan en als het niet lukt..dan is er nog altijd andere optie.
    Ik ga gewoon door tot ik 45 jaar wordt, mocht het niet lukken dan adopteren wij een baby.

Na mijn mk toen ik zag dat het lijkt of iedereen zwanger is, had ik zo van "waarom zij wel en ik niet" of "waarom lukt het bij hun wel".
    Ik heb na loop van tijd van me afgezet en ben gewoon gaan denken van: mijn tijd komt nog wel, zo niet dan is er nog altijd wel een baby die graag liefdevolle ouders wil hebben.

En jou tijd komt ook nog wel, hopelijk snel :)

7. Baby Boo

Baby Boo Lid

29 jun 2008
    37
    0
    0
    Oppas Mama
    Heey :)
    Zal ik je wat leuks vertelen ik heb ook een moeder die geen kinderen meer kon krijgen en toen hebben ze mij gedaopteerd uit Colombia:D

Maar dat is wel beter dat je er zo over denkt
    Ken je dat programa baby boom dat had ik dus laast gezien nou ik werd er niet vrolijk van
    En ik had het boek baby zap gekocht dat is van het programa baby boom daar in het boek staan dan de gasten van het programa
    Stond een mevrouw van die had de prikpil ook gehad duurde 2jaar voor ze zwanger was en toen was het mis gegaan,
    aLS JE Zulke dingen leest dan denk je pfff teminste ik,

Maar wat jij zegt dat heb ik alleen van ik wil het ook ik kan nog niet zegen waarom hun wel en ik niet ben bas sinds donderdag gestopt he,

Vanaf hoelang ben je al bezig als ik vragen mag,

Liefs

Ze zegen geduld is een schonen zaak,

8. marial

marial Lid

23 jan 2007
    45
    0
    0
    amsterdam-z.o
    hey hallo malou,

hoe is het, voel je al wat lichamelijke klachten met betrekking tot stoppen met pil?
    op je vraag hoe lang ik bezig ben..hmmm..laat ik zeggen..in mijn gedachten al vanaf toen ik 18 jaar was. Zowel geestelijk als lichamelijk vanaf mijn 30ste. Vanaf die leeftijd ging ik nog niet ervoor klussen maar mijn biologische klok begon steeds toontje harder te klinken.
    Ik had toen nog relatie met mijn ex. Gelukkig was ik zo verstandig geweest om niet met hem zwanger te worden en omstandigheden was er niet na.
    Vier jaar geleden ontmoette ik mijn liefde van mijn leven, mijn huidige vriend en toekomstige papa met wie ik volgende jaar gaat trouwen :D.

Ik heb nog nooit programma babyboom gezien. Ik vergeet het telkens om naar te kijken.
    Ik las laatst op een nieuws website dat er een vrouw van 70 jaar in India, bevallen is van een tweeling. :( :(:
    nou, ik weet niet of ik het moet geloven want vanaf je 50ste ben je al zowat niet vruchtbaar meer tenzij er een wonder is en verchilt per vrouw. Ik denk niet dat ze kunstmatig is bevrucht.
    Maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
    Ik zie mezelf al voor me als oud vrouwtje zwanger en al. :confused:
    En geduld is zeker een schone zaak.

9. marial

marial Lid

23 jan 2007
    45
    0
    0
    amsterdam-z.o
    o ja, heb je ooit aan gedacht om je echte ouders te zien of heb je er geen behoefte aan?

10. Baby Boo

Baby Boo Lid

29 jun 2008
    37
    0
    0
    Oppas Mama
    Hey Hey!

Uhmm nee voel nog niks hoor kijk ik had vorige week donderderdag stop week en ik had afgelopen donderdag weer moeten beginnen en dat heb ik niet gedaan ik voel nog niks was het maar zo,

Ik hoop voor je dat het echt snel goed komt,
    Maar over die mevrouw van 70 Geloof ik niet ik heb dat vorige week gelezen,
    Maar ik denk dat het niet waar is...

Okeej ja moet je maar een keer kijken Baby Boom als je het niet vergeet,

Over me echte Ouders Hmm ik heb me er nooit na afgevraagd want kijk ik was 15maanden Oud toen ik bij hun kwam i me Adoptie ouders k zie hun ook als me echte Ouders en zo voelt het Ook ik heb me wel is afgevraagd naar hun als ik dan programas zie zo als spoorloos maar denk dan niet het ik wil dat ook

Heb je nog wat leuks gedaan dit wekend?
    Ik ben wezen Shoppen...
    En nieuwe kleren en wat ook weer lekker iri was overal zag ik mensen die zwanger waren Lijkt wel of het je dan meer opvalt,
    En een vriend van me vriend word ook vader
    Dat vond ik wel leuk voor hem maar was stiekem wel een Klein beetje jaloers,
    Maja

Fijn wekend verder,
    Liefs Malou

Deel Deze Pagina