een vraagje iris die krijgt sinds zondag dus antibiotica omdat ze dus een dubbel ooronsting had nou is ze dus wel zo goed als af van de ooronsteking maar de kuur moet je afmaken .. Nou eet ze dus heel slecht maar drink redelijk maar nu heeft ze dus echt hele erge diaree kan dit kwaad ...
Volgens mij hoort dat bij de kuur. Ik dacht dat ik het gelezen had in de bijsluiter. Zo lang ze nog redelijk drinkt zou ik even wachten tot de kuur voorbij is. Kijken of het dan over gaat.
van sommige antibiotica kuren kun je heel erg diarree krijgen (krijgt ze Amoxiciline die staat er om bekend), ik zou dan morgen even de huisarts bellen of je er mee mag stoppen want zo heeft het ook niet veel zin als het er van onder weer uit komt.
Iman is ook aan de AB en heeft ook erge diarree. Mijn moeder is verpleegster en zegt dat dat idd door de AB komt.
Antibiotica maakt niet alleen de slechte bacterien in de darmen dood, maar ook de goeie. Ik geloof dat dat ermee te maken heeft dat er dan een grote kans op diarree is. De darmflora moet straks weer opgebouwd worden. Ik zou niet zomaar stoppen met de kuur hoor, want dan kun je straks misschien opnieuw beginnen.
ohnee stoppen doe ik zeker niet heb nu ook tips gegeven om het wat beter te kunnen geven dus het gaat goed komen ook begint ze weer met eten dus krijgt ze het in ieder geval niet meer op een nuchtere maag