Binnenkort gaan we naar Moviepark in Bottrop (duitland) Ik twijfelde in eerste instantie of ik onze dochter van 2 1/2 mee zou nemen. Maar nu ik op de website heb gekeken denk ik wel dat ik haar meeneem. Er is van alles te doen voor haar zo te zien. Ze is 1 meter en mag dus bijna overal in. Ook is het best een durfal dus als ik het zo in kan schatten kan ze veel doen daar. (en waar ze niet in mag of durft, durft oma ook niet, dus kan ze bij haar blijven ) Iemand van jullie hier al eens geweest? Weet iemand of het druk is in het park? We willen op een doordeweekse dag gaan in mei. (geen vakantie) Krijg je het gezien in 1 dag? We gaan met een "gevarieerd" gezelschap dus willen alles zien, van kinderland tot de snelste achtbaan en de shows. Ik zag namelijk dat je nu de tweede dag gratis kunt gaan, maar dan moet je wel een kaartje aan de kassa kopen voor de volle prijs. Als we 1 dag gaan krijgen we 9,- korting per kaartje.
Wij zijn er al een paar keer geweest (wel zonder kids). En binnen een dag heb je het park echt wel bekeken. Als je gaat ga dan idd niet in vakantie periodes (denk hierbij ook aan de vakantie in Dld) want dat is ook zo sneu voor de kleine als ze de halve dag in de rij moet staan.
Leuk park, zeker als ze een meter is dan mag ze in heel veel dingen. Er is een heel nickelodeon gedeelte met dora en diego , wonderpets ed erg leuk! Zeker aan 1 dag genoeg trouwens.... misschien een tip....op vakantie veilingen kan je nu ook bieden op moviepark.... als je trouwens wel 2 dagen zou gaan is het winkelcentrum Centro ook heel leuk om heen te gaan! of bijv. om na movieland daar wat te gaan eten...is heel gezellig! www.centro.de
Harstikke leuk Movie park! Wij zijn vorig jaar mei geweest met z'n drietjes, ons zoontje was toen net geen 3 jaar oud. We hadden een weekend arragement genomen met 2 dagen movie park en twee overnachtingen. Het was echt geweldig. Wij hadden wel 2 dagen nodig om alles te kunnen zien, omdat we s;middags tegen 3 uur terug naar het hotel gingen omdat ons zoontje in slaap viel. Wij vonden 2 dagen ideaal. Veel plezier!!!