Zou ik nog zwanger kunnen zijn, met die enorme dip van vandaag?? Ik had de hoop al helemaal opgegeven, omdat ik gisteren en vanmorgen wat bruin verlies had. (oud bloed) Dat is sinds vanmiddag weer over. Ik voel niks bijzonders....soms wat ongi krampen. Maar ik voel mijn ongi normaal ook niet aankomen. Ik ga er zelf maar vanuit dat ik morgen toch ongesteld zal worden, maar ben wel benieuwd of een innesteling zo laat nog kan? (oud bloed verlies) en of die temperatuur al aangeeft dat het deze maand niet raak is? Alvast bedankt voor een reactie!!
Hoi Liefkleintje, ben je al ongesteld geworden? Ook met die temp-dip van gisteren kan je alsnog een innestellings(sbloeding) hebben; je temp is niet heilig. Ik duim voor je. Groetjes Brigitte
Hoi Brigitte, Bedankt voor je reactie!! Ik ben nog niet ongesteld geworden.....wordt dus spannend! Stel dat het een innestelingsbloeding was zondag, vanaf wanneer zou ik dan kunnen testen? Normaal zeggen ze 14 dgn na je eisprong. Dat zou vandaag zijn. Maar is dat ook met zo'n late innesteling? Groetjes, Liefkleintje
de innestellingsbloeding is vaak rond de tijd dat je ongesteld moet worden, dus ik denk dat je al best kunt gaan testen. Ik zou zeggen, morgen en bij een negatieve test na het weekend eventueel nog een keer als je dan je ongi nog niet hebt gehad. Groetjes Brigitte