"Nieuwe" interactieve tvbox

Discussie in 'De lounge' gestart door Boef12, 9 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boef12

Boef12 Bekend lid

6 jan 2012
    830
    702
    93
    Nadat onze oude Vodafone interactieve tv box niet meer aanging gebeld. Nu is Vodafone overgegaan in T-Mobile dus hun natuurlijk gebeld. Na een half uur kabeltjes wisselen en 100 keer dingen aan en uit zetten was de uiterst onvriendelijke dame aan de andere kant van de lijn pas overtuigd dat de box inderdaad kapot was. Wel de volgende dag meteen een pakketje van T-Mobile. Tot mijn verbazing zit er een nieuwe Vodafone box in, identiek aan onze oude. Maar ach deze deed het dus de oude retour en gaan met die banaan. Maar wat schetst mijn verbazing, bij het terugkijken van een opname zie ik al een heleboel opnames staan! Een 9 opnames van Jan 2017 tot juni 2017.
    Iemand een idee waarom we ten eerste een box van Vodafone hebben gekregen ipv 1 van T-Mobile en aangezien er al opnames op staan betekend dit dan dat we een 2dehands box hebben gekregen?! Zit te twijfelen of ik hierover ga bellen of niet......wat zouden jullie doen?

2. paula1984

paula1984 Niet meer actief

:eek: dat is idd 2e hands...
    Als ik jouw was had ik gebeld, teruggestuurd en lid geworden van kpn...:|

3. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ik vind dat niet zo raar eigenlijk, stel jij zegt op en jouw box doet het gewoon nog goed, dan krijgt een ander waarschijnlijk die box.
    Ze kunnen hem moeilijk weggooien en iedereen maar een nieuwe sturen, maar ik vind het niet netjes er nog opnames van iemand anders op staan.

OT: ik zou niet bellen.

4. Winter30

Winter30 Niet meer actief

Ik zou wel bellen. Niet omdat ik een tweedehands erg vind (behalve niet netjes van de opnames) maar misschien was het een fout en moest het een nieuwe zijn en kom jij straks in de knoei met eventuele garantie. Zou bellen en vragen wat de bedoeling was.

Deel Deze Pagina