voel me totaal niet zwanger!

Discussion in 'Zwangerschap' started by miekie82, Jul 21, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

Jul 8, 2006
    2,797
    28
    48
    noord holland
    Pfff...dacht dat ik deze zwangerschap stukke minder onzeker zou zijn!
    En dat was ik ook, in 1 keer raak, geen stress gehad, niet bang geweest dat het mis zou gaan. Stond er eigenlijk heel relaxe in. Totaal anders als bij Tijn. Bij hem duurde het een half jaar, was ik de eerste weken 1 bonk stress of het allemaal wel goed zou gaan en had ik bij 6.5 weken al een echo ivm bloedverlies.

NU heb ik dus sinds vandaag inene de zenuwen! Ik voel me gewoon TE GOED! Heb nergens last van, Heb 3 weken geleden 2 testjes gedaan en verder niet meer. Beide positief. Tussendoor geen bloedingen/krampen gehad, dus niks vreemds.
    Maar waarom voel/merk ik dan niiks???

Nog ruim een week en dan krijg ik de eerste echo, ben zo zenuwachtig! Ben alweer gestressed dat ze niks zien of iets anders naars!

wie herkent dit??

kus miek

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik voelde ook eigenlijk niks...nog steeds niet echt en ben toch echt zwanger!
    Voel de kleine al heeeeel duidelijk en ben qua buik toch ook ECHT zwanger..haha

Komt goed meid!

3. Johannal

Johannal Fanatiek lid

Jan 28, 2009
    3,119
    0
    0
    Ik herken je verhaal heel goed. Na een ma ben ik nu net weer zwanger en ik heb afgezien van twee positieve testen ook verder geen houvast...... Ik barst van de energie en eetlust. En alleen de feiten dat ik maar geen bloed verlies en geen krampen heb nemen geen zorgen weg want na mijn ma heb ik nog vrolijk 2,5 week door gezwangerd (toen voelde ik ook niets)

En tuurlijk voel ik heel af en toe wel wat.... mijn tepels zien er anders uit. Ik heb veel afscheiding en ben gisteren rond 20.00 uur op de bank in slaap gevallen nadat ik me de hele dag 'niet zo lekker' voelde.... Maar tja ik voel me niet echt zwanger..... en dat veroorzaakt een heleboel onzekerheid.... Wel heb ik duidelijk een soort van intuitie-gevoel dat ik zwanger ben... maar geen misselijkheid, pijnlijke borsten enz enz..... ik moet ook nog een week wachten tot de volgende echo....

4. moon30

moon30 Actief lid

Jun 14, 2009
    406
    0
    0
    winkelmedewerker
    noord holland
    ik herken dit zo goed!
    ik heb vrijdag me echo en dan pas durf ik te geloven en echt blij te zijn.
    ben ook zo bang dat ze niks zien ofzo..
    moet ook eerlijk zeggen dat ik ff teveel narigheid heb gelezen hier..(tot grote iritatie van me vriend)
    soms kan t lezen van dingen op internet een hoop in de war gooien.

5. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

Jul 8, 2006
    2,797
    28
    48
    noord holland
    thx meiden!
    Nu denk ik steeds, had ik maar meer testen gedaan, was ik een paar weken terug maar niet zo zeker van mijn zaak geweest!
    Een test heeft nu zeker geen zin meer????
    Soms denk ikw el eens, het is te makkelijk gegaan, dit kan gewoon niet goed gaan/zijn!

Pfff..wat kan een vrouw toch vreemd in elkaar zitten!

kus miek

6. balleke

balleke Fanatiek lid

Jan 21, 2009
    1,837
    0
    0
    gevaarlijk beroep
    brabant
    Ik had het ook de eerste weken dat ik me niet echt zwanger voelde. Ook omdat ik niet misselijk was maar wel een beetje moe.
    Maar het jan nog komen hoor de misselijkheid!! Ik kreeg het met week 8 en week 9 en 10 waren het ergst!! Wat er niet is kan nog komen...

Gr

7. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

Mar 13, 2008
    6,167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    meid ik heb me nooit zwanger gevoeld tot mijn buik ging groeien en ik beweging ging zien en voelen.
    Maakt het wel allemaal een stuk onzekerder maar aan de andere kant ben ik wel blij dat ik geen kwaaltjes heb gehad.

8. zara06

zara06 Actief lid

Jan 18, 2007
    160
    0
    16
    Ja heel herkenbaar ik voel me dus ook niet zwanger niet zo moe af en toe beetje niet misselijk (ben wel blij eigenlijk....)
    beetje pijnlijke borsten..maar voor de rest gewoon normaal .

Maar heb vandaag een echo gehad en er zat dus wel wat !!:D
    gelukkig zat alles goed.ik maak me niet druk meer , als het goed gaat dan zal het wel goedkomen.

Share This Page