Hallo ik ben sinds begin mei gestopt met de pil, gewoon keurig eind van de strip gestopt. Normaal krijg je dan nog je menstruatie, die heb ik even overgeslagen, na een week toch even testje gedaan voor de zekerheid ondanks dat ik gewoon aan de pil was, maar you never know. Nega getest. Sindsdien om de dag/ om de twee dagen sex gehad, hebben we altijd al in deze frequentie En nu sinds een week ineens mega maar dan ook mega pijn in mn tepels. Kan er geeneens naar kijken, onwijs rommelende darmen, last van opgeblazen gevoel onderin bij mijn baarmoeder blaas, eerder gevoel dat ik moet plassen. Last van mn onderrug (al heb ik dit wel vaker) Steekjes onderin, en een week geleden onwijze last gehad van allebei mijn eierstokken, vooral bij plassen en sex. Dit is nu wel aardig weg. Al is tijdens de sex nu alles beneden veel gevoeliger, en voelt soms een beetje beurs. Veel boeren, overal een vol gevoel, volle borsten, veel niet lekker, niet echt misselijk maar zit er behoorlijk tegen aan, heb ik anders helemaal niet zo heb een behoorlijk stevige maag. Gister duizelig ligt in mn hoofd. En eigelijk voel ik me heel lekker, maar ook beetje loom en gaar tegelijk. Slapen sinds 2 dagen drama. Vanmorgen nega getest. Normaal als ik ongesteld word. Gevoelige borsten, rugpijn, en beetje kramperig. Maar dus geen zeer pijnlijke tepels. Dit heb ik nog nooit gehad En heb dan vaak nog een lichte migraine, voel me heelmaal niet of ik ongi ga worden. Volgende week wil ik wel naar de HA gaan als dit zo blijft, wil het nu nog even aankijken. Maargoed nu is mijn vraag, aangezien ik eind vd strip niet keurig ongi ben geworden, geen id of ik een eisprong heb gehad afgelopen weken, of wanneer ik dat had moeten hebben, ik heb dus geen id vanaf wanneer ik echt kan testen op een eventuele zwangerschap. En of horen deze symptonen bij het niet meer slikken van de pil. Ik ben een hele tijd geleden ook een tijdje van de pil afgeweest . Toen had ik geen vriend, en toen had ik geen last van al deze aparte dingen. Graag reakties, heel graag zelfs! Word echt gek van mn tepels mn maag en mn blaas, maar vooral van mn tepels, deken doet zelfs zeer! beetje lang verhaal, maar alle reaktie's zijn welkom! Zeer welkom!! mijn vriend word ook een beetje moe van mn geklaag!
Als ik zo je eerste stukje lees dan denk ik aan een blaasontsteking. Je lichaam kan heel erg aan het ontpillen zijn, ik had de eerste ronde na de pil ook enorm pijnlijke tepels en kon er ook niet naar kijken, verder ook klachten als hoofdpijn, zere buik en dergelijke maar was niet zwanger. Maar maakt je wel onwijs gek zo al die klachten. Stekrte
Het klinkt idd bekend in de oren .... Je lichaam heeft denk ik last van het stoppen met de pil. Je kan iedere maand andere klachtjes hebben....dus dat je dit niet eerder had wilt niet zoveel zeggen
het is heel goed dat je last hebt van het ontpillen.. het feit dat je er de vorige x geen last van had is goed mogelijk door het feit dat je toen geen partner had en ook zeer waarschijnlijk niet bezig was met het evt zwanger worden/zijn... wanneer je bewust bezig gaat voor een kinderwens let je ineens op alles bewust of onbewust... ook kan het zijn dat je een eisprong hebt/had.. ik zelf heb rond mijn eisprong ook een erg gevoelige baarmoeder ed dat zelfs over een drempeltje rijden al zeer doet... maar dit is voor iedereen anders natuurlijk... je zou kunnen zeggen doe iedere week een testje zolang je niet ongie bent maar goed je bent een kleine 3 weken nu gestopt dus zou daar nog min. 1 a 2 weken mee wachten... kruidvat 2 voor 5 euro zijn goed maar het kan ook nog weken of in het ergste geval maanden duren voordat je ongie word... iedere lichaam is en functioneert weer anders dan een ander... ik denk dat je voor nu niets anders kan doen dan afwachten..
Volgende week er maar weer een testje tegenaan gooien dan ' onwijs bedankt voor de reaktie's! Tja tis gewoon vervelend dat ik nu geen id heb wanneer ik ongi zou moeten worden, wanneer mn eisprong is, en vooral wanneer ik een keer een testje kan doen, zodat ik wat weet! Verder ben ik er niet heel druk mee in de weer, laat de natuur gewoon op zn beloop en ga ook geen ovulatie testen halen, heb zo iets van zien t wel als t zo ver is, maar dan is t wel fijn als je een beetje weet wanneer ik ongi zou moeten worden of wanneer ik kans heb op zwangerschap nu is het helemaal zo in het duister tasten irritand!
Ik zou even van de 28 dage uitgaan.....voor nu....na deze ronde weet je wat je de volgende keer kan aanhouden
En dan vanaf het einde van mn stopweek? Althans wanneer ik gewoon na de pil ongesteld had moeten worden?
Ojs hahaha beetje blond, eind mei maar weer eens een testje doen dan, en dan maar weer eens verder zien , en tot die tijd geduld, en liever dat mn tepels dan ook ff geen pijn meer doen
Nou inmiddels ook pijnlijke borsten naast pijnlijke tepels , en jeuk en steken aan mn tepels ,, zucht, ook al paar dagen kramp baarmoeder en steekjes hier en daar, zowaar vanavond na het eten maagzuur, daar heb ik nou echt nooit last van, en bij mn linker tepel ineens bulten erbij, menstrustie nog steeds nergens te bekennen,, volgende week maar eens testen, als het ontpil klachten zijn, of ongi klachten heb ik er ineens wel 10 x meer dan normaal,, maargoed t lichaam is een raar wezen, ook wel apart gister iemand heb je wat anders aan jezelf gedaan? Ik nee hoeso , ja ik weet niet je ziet er anders uit en ineens ex collega's ja je straalt zo, ok apart, voel me verder toch nietanders dan anders.. N de kat van mn vriend is overgelopen naar mijn schoot vind ik wel heel gezellig, nog 7 daagjes geduld.. Al zou ik t wel heel bijzonder vinden als t in 1 keer raak is na stoppen met de pil, aardig wat meegelezen hier op t forum, dus ga er eigenlijk van uit dat "ons" kleintje nog wel even op zich laat wachten .. Heel verhaal moest t toch even kwijt
Ik herken die gevoelens allemaal, ben zelf begin april gestopt met de pil en kreeg ook na 3 weken allerlei vage klachten maar wat mijn opviel waren ook de enorm pijnlijke tepels wat ik niet herkende en hoopte stiekem dat we zwanger zouden zijn maar ben toch na 37 dagen ongesteld geworden. Het hoort blijkbaar allemaal bij het ontpillen helaas dus je moet gewoon rustig afwachten (niet dat dat gemakkelijk is ) maar je lichaam moet toch gewoon weer in zijn ritme komen.
Had jij ook zo een super last van je hormonen ik ben op t moment echt niet te genieten!! Maar dan ook echt niet te genieten heb een super kort londje gister zit ik te huilen en vandaag ben ik echt niet om te genieten.. echt niks voor mij om zo uit mn doen te zijn!!
Net een test gedaan kon t niet laten en een heel licht roze lijntje, je ziet duidelijk dat t rose is en t er staat niet te missen ook nirt bij slecht licht, maar zo licht dat ik r nog geen vertrouwen in heb over paar dagen weer testje doen.. kijken of ie dan donkerder kleurt... pfff zenuwslopend miss wel gewoon een foute test ofzo denk ik dan fabrieksfoutje kan ook nog natuurlijk vind t zo vaag!!!!
Test krijg m niet beter op de foto Heb serieus zweethanden voel me net 12 en of ik voor het eerst een achtbaan in ga.. Straks is ie morgen weer zonder streepje , durf ni meer... Ow dear...