wil iemand naar mijn ovu testen kijken?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door joyce26, 25 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    op de grens van nederland/belgie
    hallo meiden,
    zouden jullie naar mijn ovu testen kunnen/willen kijken?
    de onderste is van vandaag die is bijna posi toch?
    liefs en groetjes joyce

2. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    ja de onderste is indd bijna positief dus je eitje komt eraan nu nog wachten op de echt positieve test

3. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    hihi ok dan ik heb net nog even nieuwe besteld want ze zijn op hopenlijk zijn ze optijd binnen en hopenlijk morgen dan meteen een vet posi ovu test :D
    groetjes en liefs joyce

4. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ja bijna posi , maar kan goed dat hij vanavond al posi is en morgen weer minder...
    dus zou iig goed klussen :D

5. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    hahahah dat klussen komt wel goed :p
    we gaan ons best iedergeval doen en toevallig of niet me mannetje heeft voor vanavond een romantische avond gepland :D
    groetjes en liefs joyce

6. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Nou, veel plezier dan vanavond! :D

7. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    hahahahah bedankt en komt goed :D:D

8. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    hoi meiden,
    gisteren had ik hier mijn ovu testen neergezet met de vraag of hij bijna positief was nou kreeg ik net pas mn nieuwe ovu testen binnen ook van sensitest en ik kon natuurlijk niet wachten om gelijk weer een testje te wagen om te kijken of me ei al geweest is of niet (zelf dacht ik die al gehad te hebben) heb dus niet me plasje opgehouden en weinig gedronken voor ik de test net deed maar als ik uitga van cyclus van 21 dagen moet ik over dag of 5 mn menstruatie weer krijgen maar nu was het weer zo een zelfde streep als de onderste test wat houd dit in??
    zal ik weer een langere cyclus hebben en dus een late eisprong? graag jullie mening/advies
    groetjes en liefs joyce

9. ukkepuk80

ukkepuk80 Actief lid

24 sep 2009
    452
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk eigenlijk dat als je laatste test er hetzelfde uitziet als die daarvoor. Dat je dan net je echte positieve test gemist hebt. En dat hij nu dus weer lichter van kleur aan het worden is. Maar goed kan natuurlijk ook dat je ei nog niet geweest is.
    Als de test echt donkerder wordt zou ik even 2x per dag testen zodat je je ei niet alsnog mist.

Voor de zekerheid echter nog even door blijven testen! Je weet maar nooit.

10. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    kan dat niet komen doordat ik niet echt weinig gedronken heb en voor ik de test heb gedaan nog was wezen plassen want de testen kwamen binnen en was toen net naar de wc geweest maar toch nog btje eruit heb weten te persen haha dat ie daardoor hetzelfde is als de laatste van gisteren?
    zal er zo een foto van plaatsen moet even het kabeltje van me foon zoeken.
    en ik blijf zeker nog even doortesten voor het geval dat ik toch een laat ei heb
    groetjes en liefs joyce

11. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    @ukkepuk nog van harte gefeliciteerd met je zwangerschap :D
    groetjes en liefs joyce

12. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    bij deze de foto van me ovu test
    groetjes en liefs joyce

13. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    kheb even een foto gemaakt van de test van gisteren met die van vanmiddag en 1 die ik net heb gedaan maar volgens mij weinig verschil.
    groetjes en liefs joyce

14. ukkepuk80

ukkepuk80 Actief lid

24 sep 2009
    452
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hmmm... als ik de foto's zo zie lijken ze idd allemaal op elkaar.
    Zou natuurlijk kunnen zijn dat de test weinig hormoon heeft opgenomen aangezien je net geplast had. Maar aan de controle streep te zien zou ik zelf eigenlijk van niet zegen. Anders zou die toch ook wel wat lichter van kleur zijn lijkt mij.

Zit niks anders op dan gewoon door blijven testen
    * stuurt Joyce naar boven samen met manlief* :D

Bedankt nog voor de felicitatie! Hopelijk kunnen we je over 2 weken ook feliciteren!

15. devil81

devil81 Actief lid

20 mrt 2010
    374
    1
    18
    Hoi Joyce,

Heb net even een beetje zitten lezen, en ik heb precies hetzelfde als jij, het lijkt of mijn test streep maar niet donkerder word, word er gek van, en waarschijnlijk weer een langere cyclus...,
    Hoe lang heb je van die bijna positieve testen gehad, ik test 2x per dag, dus de piek missen kan niet, en vorige keer had ik zelfs 3x in 36 uur een positieve test...!!!

Jij alvast succes met wachten!!

XXX

16. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    hoihoi ik heb 2 dagen echt tegen het positieve aan gehad maar nou deed ik ook ovu testen van kv en die zijn dus allemaal nog steeds positief dus hoe of wat weet ik nou echt niet meer
    succes meid
    groetjes en liefs joyce

17. schaapje84

schaapje84 Fanatiek lid

22 nov 2008
    1.309
    0
    0
    hey joyce,

wilde even zeggen dat de ovu testen van kv geen succes waren bij mij, zoals ik ook al van meerdere gehoord heb geven ze bijna altijd posi aan. Zelfs de dag na mn ongi...

18. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    hoihoi ja ik weet het maar nog een weekje geduld dan een ander testje ertegen aan gooien met hopenlijk positief resultaat
    groetjes en liefs joyce

19. devil81

devil81 Actief lid

20 mrt 2010
    374
    1
    18
    Ja ik weet het ook niet meer, word er gek van,
    is het nl zo dat als je die positieve ovulatietest hebt gehad de volgende dan ook echt ineens weer niks aangeeft, dus geen test streepje?? Of weet je dat ook niet??
    Jij succes volgende week, nu een positieve zwangerschaptest, die overigens van de KV wel weer heel goed schijnen te zijn!!
    XXX

20. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    @devil volgens mij geeft een ovu test nadat ie echt posi is geweest altijd een licht 2de streepje al moet ik zeggen dat die van sensitest na me ei zo goed als geen 2de streepje meer aangaf ik kan je dus niet echt helpen weet alleen dat mijne begonnen met een licht 2de streepje en vervolgens steeds donkerder werd zoals de bovenste van de foto die ik geplaatst had donkerder is ie verder niet geworden enkel lichter dus weet vrijwel zeker dat ik de 25ste en 26ste een posi ovu test heb gehad en dat me ei dus ook is geweest.
    succes meid :D
    groetjes en liefs joyce

Deel Deze Pagina