antibiotica geven

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door keina, 29 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. keina

keina Bekend lid

30 mrt 2009
    675
    0
    0
    Hoe geven jullie je kind antibiotica? Mijn zoontje weigert het. Al geprobeerd op een lepeltje en met een spuitje. Maar hij spuugt veel uit.zou je het ook in de melk of drinken kunnen geven? Ga morgen de apotheek wel even bellen.

Liefs

2. chrystel73

chrystel73 VIP lid

9 jan 2009
    6.304
    2.585
    113
    wij spoten als het lastig was steeds een klein beetje in de wangzak en dan mond dicht houden tot ze slikten.

Als je ergens door heen doet moet je goed opletten dat alles ook echt opgedronken wordt. Als ze maar de halve hoeveelheid binnenkrijgen omdat ze de fles laten staan.

3. keina

keina Bekend lid

30 mrt 2009
    675
    0
    0
    ja dat klopt maar ik heb het geprobeerd een klein beetje maar krijg zijn mond dan niet dicht en hij spuugt het weer uit! dus dan krijgt hij ook niet de goede hoeveelheid binnen.

lastig hoor!

4. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    In de houtgreep, hoofdje iets achterover, spuitje in de wangzak,en meteen wat drinken erachter aan wat ze superlekker vind.

Tis niet leuk maarja het went na bijna drie maanden ;)

De AB die we nu hebben mocht niet gemengd worden met een andere vloeistof, weet niet of dat voor alle ab geldt.

5. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Door het speentje van de fles!
    Geven wij alles door!
    Werkt perfect!

6. Loe

Loe Niet meer actief

liggend op het aankleedkussen. Kleine hoeveelheden met spuitje (bijv. vijf ml in vijf keer) in de wangzak zeg ik altijd hihi. En tja, als hij huilt (Zoals bij ons helaas) gaat het nog makkelijk, dan staat zijn mondje open. Gelukkig is het leed snel geleden en krijgt hij daarna een slok drinken.

7. keina

keina Bekend lid

30 mrt 2009
    675
    0
    0
    het gaat nu al stukken beter, idd houtgreep, maar verdriet is zo over. en hij begint al te wennen! hihihi

bedankt

8. Bri

Bri Niet meer actief

Dit probleem hebben we nooit gehad, zoon heeft behoorlijk wat kuurtjes gehad en meneer vindt het lekker... Hij likte hetlepeltje met alle plezier helemaal af.
    Fles zou ik niet doen, er blijft dan teveel in de fles plakken (zeker als je het mengt met drinken, ze drinken wellicht niet alles op) en dan weet je niet hoeveel ze binnen hebben gekregen. Bij ab luistert de precieze hoeveelheid erg nauw.

Ts, gelukkig krijg je het er nu gewoon in.

9. p1982

p1982 Niet meer actief

we geven hier de antibiotica gewoon door de fles en dat gaat goed

Deel Deze Pagina