vriendschap,hoe ver ga je

Discussie in 'De lounge' gestart door Windows, 4 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Windows

Windows Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.860
    0
    0
    Een vriendin van mij(meer een kennis momenteel)
    blijkt me dus keer op keer weer te bedriegen,dat is al uit heel veel dingen gebleken,dat doet ze door een tijd lang niks te laten horen,en dan vervolgens mag ik weer ergens lezen waar ze mee bezig is.
    Ik heb d'r voor 't laatst in levende lijve gezien 3 jaar terug met Oud&Nieuw 2007/2008,daarna ging het bergafwaarts met onze vriendschap(we wonen ook niet bepaald bij elkaar om de hoek moet ik zeggen)

2. Romana

Romana Actief lid

1 jun 2010
    443
    0
    0
    Noem ik geen vriendin. Gewoon lekker bij kennisjes houden.

3. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Dat noem ik ook geen vriendin.

4. Windows

Windows Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.860
    0
    0
    Ja hè,
    altijd gaf ik d'r het voordeel van de twijfel,en kans na kans.
    Maar wat mij betreft zet ze hier geen stap meer over de drempel,ik ben er zo klaar mee,of ze moet haar welgemeende excuses aan bieden,maar ik denk dat ik daar lang op kan wachten.
    En waar ik dit aan te danken heb,mag Joost weten.
    En haar 'motto' is:
    Echte vrienden nemen elkaar zoals ze zijn,en staan voor elkaar klaar'.
    't is te merken :S
    Ja ze rijden half Nederland wel af voor andere vrienden op te zoeken,maar hier al 3 jaar weg blijven,maar ook die anderen krijgen uiteindelijk allemaal een schop onder de kont van ze,zo zijn ze dus.

5. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    idd gewoon een kennis...

maar wat bedoel je met "hoe ver ga je?"

6. Elmo

Elmo Niet meer actief

Noem ik ook geen vriendin hoor.

Snap alleen je vraag niet, in je titel.

7. Elmo

Elmo Niet meer actief

Mutsevluts en ik dachten hetzelfde, op dezelfde tijd :D

8. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Lekker laten gaan zou ik zeggen. Uit je bericht kan ik opmaken dat je er zelf ook niet rouwig om bent.....

9. Windows

Windows Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.860
    0
    0
    Nou,zoals ik al aangaf.
    Dat ze hier eigenlijk gewoon niet meer welkom is,al zou ik d'r maar wat graag nog eens uitnodigen voor een héél goed gesprek,omdat ik met zo veel vragen zit.
    Kijk, de afstand hoeft geen bezwaar te zijn in een vriendschap,toch?
    Maar zij is wat mobieler dan ik,heeft wel eigen vervoer en ik niet;)

10. Windows

Windows Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.860
    0
    0
    Niet meer zo erg als toen in ieder geval.

11. Elmo

Elmo Niet meer actief

Waarom al die moeite als het vertrouwen weg is.
    Leven en laten leven... als je al die jaren al zo weinig contact hebt zal je er niet veel aan missen.

12. Gooischemama

Gooischemama Fanatiek lid

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    Herkenbaar jammer genoeg:S
    Vriendin blijkt meer om materialen te geven dan om andere zaken

VB kind weg brengen naar de psz lekker in je oude kloffie nou dat was not done
    blijkbaar is voor sommige mensen je kind weg brengen naar de psz een soort modeshow maar daar doe ik niet aan mee

ik laat haar nu ook meer links liggen wil geen "vriendin" die zich alleen maar met het uiterlijk en kledingstijl van andere mensen bezig houdt

Girl75 zo iemand noem je geen vriendin denk dat je ergens anders wel betere vriendinnen kan krijgen die jou vriendschap wel waard is

13. Giltje

Giltje Niet meer actief

Herkenbaar..

Ik had ook een vriendin die mij ook links liet liggen. Ze kon haar weg wel naar londen, parijs, italie, portugal etc.. vinden, maar mijn huis was dan weer te ver terwijl dat half uurtje reistijd voor haar was :/

dus afstand zegt ook niet altijd alles..

14. Bammetjebam

Bammetjebam Niet meer actief

Girl75, dat is toch geen bedriegen dan? Of heeft ze aan jou loze beloftes gedaan, niet komen opdagen als jullie afgesproken hadden?

Zoals je het nu hebt getypt, klinkt het bij mij als een verwaterde vriendschap. Als je er behoefte aan hebt, neem dan contact met haar op en praat erover. Laat het anders gewoon varen.

15. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Laten vallen want dat heeft ze bij jou allang gedaan!;)

16. Windows

Windows Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.860
    0
    0
    Ja het is ook een heel verhaal wat er aan vooraf is gegaan,maar als ik dat nu allemaal hier ga tikken zit ik hier over een uur nog ben ik bang.
    Maar ik blijf bij dat standpunt dat ze me dus wel degelijk bedriegt.
    Want hier wel over de vloer komen,als ze met anderen overhoop ligt,en vervolgens 3(!)jaar wegblijven vind ik geen visie van vriendschap,het komt ook nooit eens vanuit haar zelf om wat af te spreken(meestal kwamen ze dan gelijk een heel weekend)
    Bellen en kaartjes is geen sprake(meer) van,alle contact verloopt via MSN&Hyves.
    het viel mij zowaar mee dat ik op m'n verjaardag vorige maand, nog wat hoorde van d'r via Hyves ;)

17. Elmo

Elmo Niet meer actief

Denk inderdaad dat ze jou al heeft geloosd maar dat jij dat nog niet door hebt.

Als zij die behoefte niet heeft (om contact te onderhouden) dan houdt het toch gewoon op?
    Je hoeft niet meteen ruzie te maken maar hou ook gewoon op met het onderhouden van het contact.

Het is dan vast binnen no-time doodgebloed.

18. Windows

Windows Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.860
    0
    0

Nou,ik heb het wel door hoor,maar ik zou graag eens uit haar mond willen horen waar ik dit aan te danken heb allemaal.
    Als haar motto(dat staat op haar MSN) is dat echte vrienden elkaar nemen zoals ze zijn,en voor elkaar klaar staan :(,wat is dan mijn 'plek',
    Waar sta ik?Moet ik dan maar een 2e keus zijn voor d'r als ze met andere vrienden niet meer zien zitten?
    Waarom laat ze mij vallen als een baksteen?
    Het is bij mij alles of niets,en niet een beetje...en dat zal ik haar dan ook nog eens goed duidelijk gaan maken ;)

19. Elmo

Elmo Niet meer actief

Pak je telefoon en vraag het haar.

20. Windows

Windows Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.860
    0
    0
    Ben haar nummer kwijt geloof ik :$

Ik denk dat het een mail of een brief gaat worden dames,
    ik hou jullie op de hoogte.