Meer gevoelig na miskraam

Discussie in 'Miskraam' gestart door Josje34, 13 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Josje34

Josje34 Lid

13 jun 2018
    5
    0
    1
    Vrouw
    Twee weken geleden heb ik een miskraam gehad. Bijna 7 weken zwanger geweest. Dit was mijn eerste zwangerschap en voel dat mijn lichaam helemaal van slag is.

Heb het idee dat mijn eisprong er nu weer aan komt (merk ik aan de afscheiding), alleen deze is veel pijnlijker dan normaal heb ontzettend last van m’n onder rug en steken bij mijn liezen en een weeïg gevoel in m’n buik. Daarnaast zijn mijn borsten ontzettend gevoelig en ben ik heel erg misselijk. Voorheen heb ik hier nooit last van gehad en merkte ik alleen aan mijn afscheiding dat de eisprong kwam.

Zijn er meer vrouwen die na de miskraam veel meer last hebben gehad van menstruatiepijn / ovulatiepijn? Hoop niet dat dit iedere maand zo blijft.

2. xxmamaxx2016

xxmamaxx2016 Niet meer actief

Ja ik herken het wel. Heb de eisprong na mijn miskraam echt pijn gehad. 2 weken na die pijn werd ik weer ongesteld daarom heb ik dat gekoppeld aan eisprong. Dit was nog 2x zo en deze keer was het minder.ik hoop dat het snel minder is :)

Sterkte met het verlies. X

3. Plusje

Plusje Bekend lid

1 apr 2017
    709
    285
    63
    Ja, niet bij de ovulatie maar de eerste menstruatie na mijn (opgewekte) miskraam was echt veel heftiger; dwz pijnlijker en veel meer bloed. Daarna werd het weer 'normaal'.
    Heel veel sterkte.

4. Martina84

Martina84 Actief lid

25 mrt 2015
    169
    54
    28
    NULL
    NULL
    Wat naar van je miskraam.

Ik voel wel een scherpe pijn bij de eisprong, soms adembenemend. Het kan wel een paar uur aanhouden. Dit heb ik sinds de zwangerschap van mijn dochter. Daarvoor nooit gehad. Misschien heeft de zwangerschap dit ook getriggerd bij jou. Hopelijk zwakt het nog wel wat af, want elke maand zoveel last lijkt me geen pretje.

5. Josje34

Josje34 Lid

13 jun 2018
    5
    0
    1
    Vrouw
    Bedankt allemaal :)

Valt me naast de pijn ook mentaal wel zwaar, de pijntjes herinneren me er ook constant aan.

Hopelijk verdwijnt het snel, accepteer het maar even dat de pijnen er nu bij horen haha

6. Josje34

Josje34 Lid

13 jun 2018
    5
    0
    1
    Vrouw

Jeetje, nee snap ik lijkt mij voor jou ook geen pretje. Raar hè dat vrouwelijke lichaam af en toe

7. Josje34

Josje34 Lid

13 jun 2018
    5
    0
    1
    Vrouw
    Dankjewel :)

Klinkt ook niet fijn allemaal .. ben inderdaad ook een beetje bang voor de aankomende menstruatie. Maar zal het maar even ondergaan allemaal.

8. Josje34

Josje34 Lid

13 jun 2018
    5
    0
    1
    Vrouw
    Ahw nou hopelijk geldt voor mij hetzelfde ..

Dankjewel :)

Deel Deze Pagina